< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari on / off dizajn by:MIHAELICA d dizajnerica

Opis bloga

some stuff and things in
my lajf...=)=))


MusicPlaylist






Linkovi

Image and video hosting by TinyPicCelebrity news
Image and video hosting by TinyPicDizzevi koje ja radim
Image and video hosting by TinyPicPlawa
Image and video hosting by TinyPicDina
Image and video hosting by TinyPicBeba
Image and video hosting by TinyPicDina <2
Image and video hosting by TinyPicEma
Image and video hosting by TinyPicKika
Image and video hosting by TinyPicRosela
Image and video hosting by TinyPicBrajka
Image and video hosting by TinyPicMala Ivy
Image and video hosting by TinyPicIvana
Image and video hosting by TinyPicDoris
Image and video hosting by TinyPicAndro
Image and video hosting by TinyPicRea
Image and video hosting by TinyPicLjubica
Image and video hosting by TinyPic3 budalice
Image and video hosting by TinyPicLucky
Image and video hosting by TinyPicPetra
Image and video hosting by TinyPicDora i Doris
Image and video hosting by TinyPicDora 6a
Image and video hosting by TinyPicLana
Image and video hosting by TinyPicLara
Image and video hosting by TinyPicEmo girl..
Image and video hosting by TinyPicPonosna Hrvatica
Image and video hosting by TinyPicEnchy
Image and video hosting by TinyPicLudacha
Image and video hosting by TinyPicHrenek
Image and video hosting by TinyPicCure iz šume
Image and video hosting by TinyPicTanja

ko želi u linkove...
samo kažite i
stavljam vas...=)


pRiJaTeLjStVo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Prijatelj je onaj koji zna sve o tebi a i dalje te voli.

Prijateljstvo je tanka žica prekinuti se može lako,sastaviti se opet daje ali čvor ostaje.

Sudbina nam daje roditelje,prijatelje biramo sami.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ne treba prijatelje cijeniti po pravdi nego po srcu.

Prijatelja možeš imati jedino ako si prijatelj.

Mnogi ljudi ce ti prolaziti kroz život, ali samo pravi prijatelji ce te voljeti i ostaviti trag u srcu.

LjUbAv

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Od svih istina najdublje su i najtrajnije istine srca.

Upravo zato što je tako topao, osmijeh je ljepši od bilo kojeg cvijeta na svijetu.

Ljubav je staklo koje se lomi ako ga čovjek primi suviše nesigurno ili suviše čvrsto.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Kome se ljubav smije, taj poznaje samo šalu i radost.

Ljubavne rane može izliječiti samo onaj tko ih je zadao.

Samo onda istinski volimo kad više nemamo potrebe da to kažemo.

ostale slikice














About me

Majne ime:
×Mih@ela

Razred:
×8a

Treniram:
×gimnastiku i ples



Slušam:
uglavnom sve kaj mi se svidi
od mjuze...al najviše

× p0p
× h!p h0p
× h0u$e
× r'n'b
× techn0




Željela bih:
× proputovati cijeli svijet
× imati [uz moju pesicu Meg!]
tri jorkširska terijera
× osnovati svoju kolekciju odjeće
[narafno kad odrastem]
× postati poznata



Moje najčešće uzrečice:
× wirdouu [weirdo]
× frikin manijak [freakin maniac] :D
× isso miKi
× wtf?





My LoVE:
× obitelj
× sestre
× megicu
× neki frendovi
× marina,željka
× vedran,filip
× palačinke
× ljeto
× moji blogovi
× nokia 5300
× ok!
× bravo
× engleski jezik
× gimnastika
× break dance
× pjesmu: in my arms
× more
× dečke :D
× sladoled
× morning glory
× šoping
× haljine
× mjuzu
× mrkvu :P
× disnejeve crtiće
[ha-ha]



n0t Love:
× razmažene osobe
× laži
× nepovjerenje
× pakirat se kući s
mora

× metal,cajke
× povrće
× bossy persons
× učit
× crne udovice
× kukce
× njemački jezik



Mogu se opisati
kao
: vedra,vesela,
optimistična,humoristična,
zabavna,looda,nespretna,
zbunjena [ponekada],weirdo,
lijena,tvrdoglava,samouvjerena,
neuredna [sometimes],osjećajna,
prava prijateljica,osoba sam
koja ima smjeh na koji si odma
počnu trgat od smjeha
LoL


nedjelja, 20.07.2008.

Ş HoW dO YoU DeScRiBe ThE FeeLLing Ş

eiii dragi moji...cerekcerek...upravo sam se vratila s mora...oke ne baš upravo ali danas prije negdje 3 sata....ajmme...i tužna sam i sretna sam...bila sam na moru sa sestrom...i znale smo se zakačit [češće] rolleyes al oke...društvo na moru bilo je genijalno...oke prošli tjedan je bilo još bolje jer nas je bilo a ovaj tjedan je ostalo onak par oke cura i dečkiju i neke tri odvratne cure..LoL..mad..fkt sam se zakon provela...i idem opet na more prekosutra ali ne u rogoznicu nego u pakoštane...wiiiii...al idem sad sa starcima u kampu...a nea veze...u kampu se zna nać dosta frendova...yesparty...isse nezZ odkud da počnem..puno tog se događalo..tak da neću sve u detalje jer ovaj post nebi imao kraja tak da...


more u rogoznici je fenomenalno čisto..obožavam se tamo kupat na "našoj" plaži...i eto odma ja srela svoje frendove od prošle godine...i neke nove upoznala...kupali se...derali...skakali...ma jednom rječju glupirali do bola partyroflnut...navečer smo išli u rogoznicu...ko i svaku večer...išli smo na noćna kupanja...e fkt ekipa je za 10 a ne za 5...yessmijeh


pišem vam sve u kratkim crtama...onda smo išli u primošten sestra ja njen dečko i iva,(ovo se jedni rođaci iz njemačke)--monika,klaus,dani,melani i jamie..i dakle svi mi išli u primošten...i ja ofc oću na onaj banđi trambulin(LoL)...i onda je išla i monika koja ima više od 30 godina ja mislim...i ona je pristala..i ja ono fkt uvjerena da neću moć salto...a onda mi je jedan slatki dečko koji me zezao dok mi je zavezivao onak za taj banđi trambulin rekao kak da napravim salto i ja ga poslušala..i napravila sam 7 salta za redom...ajmmme wiiii.....bila sam tak sretna....a monika je čak 3 salta napravila...kuul...:D:D...onda smo išli na neki sladoled čovac me pol sata zezo prvo ti da sladoled pa ne da pa izmjeni nekak kornet..i pa napravi čovječuljka od sladoleda..i to je sad ogromni sladoled koji sam ja bacila..napola..jer ga nisam mogla pojest...beljeek...onda smo se vozili brodom...super je bilo ja skakala na glavu...wiii nisam ni to zaboravila...našla sam si ajmo reć dečka al onak na kratko vrijeme..:D:D...to je tak dok si na moru...

ovaj zadnji tjedan je bio malo dosadan jer su otišli i zorica,marko,kristijan,davor,lana,maja i ivan...al ostalo ih je al ono...najbolji su otišli...al opet našla si ja nekako neku zanimaciju...zezat sestru...hehheheheyesrolleyes....došla mi je prekjučer prespavat frendica iz razreda(tea) i tak bilo super...zezale smo se...smijale dok nismo ostale bez zraka..šetale se po najvećoj vrućini...išle se u 11 navečer kupat...jele smo ogrooooman sladoled...i ono bilo je baš zZakon...
i stvarno ovo iskustvo na moru mi je bilo predivno...al sad se evo nalazim u zagrebu...slušam pjesme..i mislim na frendove s kojima bi najrađe sada vani ali nemogu kad su na moru il negdje drugdje...kao npr..dina,aida,plawa,tea,marina,vedran,filip...i drugi...falitteee miii....ja vam idem prekosutra na svoju vikendicu i tam ću bit do ponedjeljka i ravno idem u pakoštane na more...i onda se vraćam u zg i idem u minhen...

btw ljudi dobila sam fotić...uslikala sam 1000 slika doslovno..a stane na 4GB 10000 slika tak da...a to nije još memoriska kartica u fotiću...to je baš memorija fotića...a ekran je touch screen...i ftk ako kupujete novi fotić ja vam savjetujem da odaberete sony dsc t2...fkt ima sve moguće opcije...yesyesthumbup a ja idem jer već vidim da je post ajme meni dugačak..kozna jeste pročitali...:P:P..ajde kizZa...svima..i nezZ kad se vraćam nakon sveg tog...no..baaaaaay...danas i sutra vas sve komam pa i vi mene još komajte...



| Komentari (52) | Printaj | |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.