< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari on / off dizajn by:MIHAELICA d dizajnerica

Opis bloga

some stuff and things in
my lajf...=)=))


MusicPlaylist






Linkovi

Image and video hosting by TinyPicCelebrity news
Image and video hosting by TinyPicDizzevi koje ja radim
Image and video hosting by TinyPicPlawa
Image and video hosting by TinyPicDina
Image and video hosting by TinyPicBeba
Image and video hosting by TinyPicDina <2
Image and video hosting by TinyPicEma
Image and video hosting by TinyPicKika
Image and video hosting by TinyPicRosela
Image and video hosting by TinyPicBrajka
Image and video hosting by TinyPicMala Ivy
Image and video hosting by TinyPicIvana
Image and video hosting by TinyPicDoris
Image and video hosting by TinyPicAndro
Image and video hosting by TinyPicRea
Image and video hosting by TinyPicLjubica
Image and video hosting by TinyPic3 budalice
Image and video hosting by TinyPicLucky
Image and video hosting by TinyPicPetra
Image and video hosting by TinyPicDora i Doris
Image and video hosting by TinyPicDora 6a
Image and video hosting by TinyPicLana
Image and video hosting by TinyPicLara
Image and video hosting by TinyPicEmo girl..
Image and video hosting by TinyPicPonosna Hrvatica
Image and video hosting by TinyPicEnchy
Image and video hosting by TinyPicLudacha
Image and video hosting by TinyPicHrenek
Image and video hosting by TinyPicCure iz šume
Image and video hosting by TinyPicTanja

ko želi u linkove...
samo kažite i
stavljam vas...=)


pRiJaTeLjStVo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Prijatelj je onaj koji zna sve o tebi a i dalje te voli.

Prijateljstvo je tanka žica prekinuti se može lako,sastaviti se opet daje ali čvor ostaje.

Sudbina nam daje roditelje,prijatelje biramo sami.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ne treba prijatelje cijeniti po pravdi nego po srcu.

Prijatelja možeš imati jedino ako si prijatelj.

Mnogi ljudi ce ti prolaziti kroz život, ali samo pravi prijatelji ce te voljeti i ostaviti trag u srcu.

LjUbAv

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Od svih istina najdublje su i najtrajnije istine srca.

Upravo zato što je tako topao, osmijeh je ljepši od bilo kojeg cvijeta na svijetu.

Ljubav je staklo koje se lomi ako ga čovjek primi suviše nesigurno ili suviše čvrsto.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Kome se ljubav smije, taj poznaje samo šalu i radost.

Ljubavne rane može izliječiti samo onaj tko ih je zadao.

Samo onda istinski volimo kad više nemamo potrebe da to kažemo.

ostale slikice














About me

Majne ime:
×Mih@ela

Razred:
×8a

Treniram:
×gimnastiku i ples



Slušam:
uglavnom sve kaj mi se svidi
od mjuze...al najviše

× p0p
× h!p h0p
× h0u$e
× r'n'b
× techn0




Željela bih:
× proputovati cijeli svijet
× imati [uz moju pesicu Meg!]
tri jorkširska terijera
× osnovati svoju kolekciju odjeće
[narafno kad odrastem]
× postati poznata



Moje najčešće uzrečice:
× wirdouu [weirdo]
× frikin manijak [freakin maniac] :D
× isso miKi
× wtf?





My LoVE:
× obitelj
× sestre
× megicu
× neki frendovi
× marina,željka
× vedran,filip
× palačinke
× ljeto
× moji blogovi
× nokia 5300
× ok!
× bravo
× engleski jezik
× gimnastika
× break dance
× pjesmu: in my arms
× more
× dečke :D
× sladoled
× morning glory
× šoping
× haljine
× mjuzu
× mrkvu :P
× disnejeve crtiće
[ha-ha]



n0t Love:
× razmažene osobe
× laži
× nepovjerenje
× pakirat se kući s
mora

× metal,cajke
× povrće
× bossy persons
× učit
× crne udovice
× kukce
× njemački jezik



Mogu se opisati
kao
: vedra,vesela,
optimistična,humoristična,
zabavna,looda,nespretna,
zbunjena [ponekada],weirdo,
lijena,tvrdoglava,samouvjerena,
neuredna [sometimes],osjećajna,
prava prijateljica,osoba sam
koja ima smjeh na koji si odma
počnu trgat od smjeha
LoL


petak, 30.05.2008.


..ja samo pjevam,ja samo sviram,ja nemam razlog
da se živciram,jer imam tebe,koji me ljubi,
koji me voli kada život zaboli!..


ne da mi vas se pozdravljat...smijehsmijeh...neznam više kak vas pozdravljat..da(kako bi aida rekla,a ja bi rekla..ne)-(nea veze ak nekužite)...malo se weird osjećam zbog glupe kiše koja t.r.e.n.u.t.n.o. p.a.d.a.headbang....nevolim kišu...mislim na neki način volim..ali samo kad je onak vruće i onda blaga kiša za osvježenje pada...ali dok pišem ovaj post ipak mi je lijepo...sjedim kraj otvorenog prozora s laptopom u ruci...i smišljam što napisati...rolleyes...malo ću češće mjenjat dizzeve..i mjuzu...zato kaj stalno želim promjeniti neke stvari..a pošto nemogu onda mogu druge stvari...rolleyeszaliven...volim svoj život i svoje društvo..al neke osobe stvarno znaju biti pokvarene...kad sam krenula u 5 razred...tada sam shvatila da je život stvarno okrutan...i da se sama za sebe uvijek moram pobrinut...možda sam to prekasno shvatila..ali bitno da sam shvatila..svijet je pun dvoličnosti i laži..na što se moramo nažalost priviknuti...ovo što pišem ne odnosi se na nikoga...to je jednostavno moje razmišljanje o svemu što se događa u mom životu..
life
da..u mom bi se životu dalo svašta promjeniti...ali ovako je kako je...život se i sastoji od lijepih i ružnih trenutaka...al nemogu reći L.i.fe. i.s. s.h.i.t. jer to nije tako...moramo uživati u ovim prekrasnim trenucima...u životu...i učinit život što ljepšim,gledati sve pozitivno..al ne na one stvari kada te netko ponizi a ti samo stojiš..i govoriš si ja ću biti bolji...NE!...osobe koje su bezobrazne treba "kazniti" jednakom kaznom..odnosno većom...treba stvarno poštivati i voljeti samog sebe jer ako ne tako sigurno nećete uspijet u životu...ja prije to nisam znala...sad to znam i protiv toga se borim svim mogućim sredstvima..yesthumbup
life.
lijepo je imati prijatelja...svatko ko kaže da može bez prijatelja laže...meni je aida najbolja prijateljica...tu su i tea,ema,lucija(gim),rea i valeria..ali aida je stvarno najbolja...razumije me...pomaže mi...smijemo se zajedno,idemo u kraš zajednosmijehcerek...i meni je to prekrasno..ja stvarno uživam kada sam s njom u društvu...maloprije smo se aida i ja vratile iz kina...gledale smo horor O.k.o..a glavni lik je jessica alba..jedna od naših najdražih glumica....držale smo se zajedno za ruke(kao i za propušten poziv-ja i tea-)...zajedno smo bile prestravljene i crkavale od smjeha...a crkavale smo od smjeha..jer neki čovo koji je sjedio ispred nas...je onak jednu nogu stavio prek druge i vadio naočale iz čarapa...h.a.h.a.h.a.h.a. meni su suze išle od smjeha...a kraj nas su pak bili neki "stari" ljubavni par ženska skinula cipele i legla na dečka,muža kaj god..i bila mal te ne polugola...ludnamcor...i idemo mi na wc..jer se aida bojalazaliven...smijeh...i zgazila debelom čovcu na nogu...uuups!...a dobro valjda nije osjetiolaze....hh....blablazalivennutrofl..i onda smo krenule doma..tj prwo u krašnjamifino..i bilo na trgu tak puno onih wc-a ajme fuj sve smrdilo po govnima...smijehyes...i sreli narafno mnogo ljudova iz škole...smijehsmijeh...a štaš..i tako otišle doma..i šta još je bilo?..i ništa..i ja sad pišem post...LoL..ugl da vas podsjetim pogledajte horor O.k.o.!glavni lik je jessica alba..
Image and video hosting by TinyPic
jessica alba je fkt super glumila...u tak horor filmu je nikad nisam vidla..paa ako ste ljubitelj hororai jessice albe onda pogledajte taj film...onak strašan je al nije sad ultra strašan...moja ocjena za taj film je 4,4...heeh...ja kritičarka...c-c-c-c..Niža kvaliteta ovog filma su pretjerani dijalozi u nekim scenama od kojih se spusti zanimacija gledanja, ali se sve to riješi brzim zastrašivanjem, kojega nekad ima i previše.
Image and video hosting by TinyPic
heeh..baš sam se raspričala o svemu svačemu...a sad ono ajmo reći "najbitnije" u ovom tjednu...išli smo na izlet s razredom u utorak...išli smo prvo u ozalj gdje je neka stara baba bila vodič u muzeju..niko ju nije slušo pa se onak sam svake tri minute zderala da slušamo,...al mi naravno opet nismo slušalismijehmouthwashsmokin..i tam smo bili negdje pol sata pa smo krenuli do krašića...u stepinčevu kućicu...i tam smo bili "nevjeojatnih" 15 minuta...wauu...ono...kak je stepinac bio mali...hh...i tam sam kupila šljivovicu za suvenir u preidvnoj bočici..neću to pit da si ne mislite..i kupila sam neki privjesak..a nakon toga smo krenuli do diwljih woda kod samobora..i tamo je bilo na neki neobičan način oke...možda čak i super..hrana je bila...odvratno,sva sirova,napola pečena...i to mi se zgadilo..onda su tam bili neki konji...jedan je bio pervezan konj kojem mu je cijelo vrijeme visilo dole..znate ono...:D...užaas...i tam bila neka prljava voda i poljevali su se tim..a ja sam bila "dama" skup s teom i aidom i nismo se poljevale..ma daj fuj s tom odvraatnom vodom...bekači su se čak kupaliludlud...a onda sam se ja pametnabelj dosjetila da me aida i tea slikaju kak radim zvijezdu,stoj most,most...stoj...moje fensi šmensi poze..hehe..i tako je tea na svom fotiću imala vjerojatno više od 50 mojih slika...smijehthumbupi tam su bile slatke svinjice..hehe...i slikala sam se kraj njih..narafno..
friends
ja bi vam najrađe stavila neke slike..al nemrem...jer su kod tee slike još mi ih nije dalacryrolleyes..aje ljudovi fkt sam se raspisala..ko zna jel to čitate..ajde pa idem sad...pussa swima...poseban pozz
×aidi
×dini
×rei
×luci(gim)
×tei
×valerii
×vedranu
×draganu
×dori(6a i 7a)smijeh
×doris
×iwani
ettooo...ma ja vas sve pozzam al ovo su izdvojeni moji najdražicerek...blogeri komajte me..al ne puno..jer ne da mi se vraćat komaći..imam ih fkt puno vratit..bay
big kiss



| Komentari (130) | Printaj | |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.