< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari on / off dizajn by:MIHAELICA d dizajnerica

Opis bloga

some stuff and things in
my lajf...=)=))


MusicPlaylist






Linkovi

Image and video hosting by TinyPicCelebrity news
Image and video hosting by TinyPicDizzevi koje ja radim
Image and video hosting by TinyPicPlawa
Image and video hosting by TinyPicDina
Image and video hosting by TinyPicBeba
Image and video hosting by TinyPicDina <2
Image and video hosting by TinyPicEma
Image and video hosting by TinyPicKika
Image and video hosting by TinyPicRosela
Image and video hosting by TinyPicBrajka
Image and video hosting by TinyPicMala Ivy
Image and video hosting by TinyPicIvana
Image and video hosting by TinyPicDoris
Image and video hosting by TinyPicAndro
Image and video hosting by TinyPicRea
Image and video hosting by TinyPicLjubica
Image and video hosting by TinyPic3 budalice
Image and video hosting by TinyPicLucky
Image and video hosting by TinyPicPetra
Image and video hosting by TinyPicDora i Doris
Image and video hosting by TinyPicDora 6a
Image and video hosting by TinyPicLana
Image and video hosting by TinyPicLara
Image and video hosting by TinyPicEmo girl..
Image and video hosting by TinyPicPonosna Hrvatica
Image and video hosting by TinyPicEnchy
Image and video hosting by TinyPicLudacha
Image and video hosting by TinyPicHrenek
Image and video hosting by TinyPicCure iz šume
Image and video hosting by TinyPicTanja

ko želi u linkove...
samo kažite i
stavljam vas...=)


pRiJaTeLjStVo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Prijatelj je onaj koji zna sve o tebi a i dalje te voli.

Prijateljstvo je tanka žica prekinuti se može lako,sastaviti se opet daje ali čvor ostaje.

Sudbina nam daje roditelje,prijatelje biramo sami.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ne treba prijatelje cijeniti po pravdi nego po srcu.

Prijatelja možeš imati jedino ako si prijatelj.

Mnogi ljudi ce ti prolaziti kroz život, ali samo pravi prijatelji ce te voljeti i ostaviti trag u srcu.

LjUbAv

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Od svih istina najdublje su i najtrajnije istine srca.

Upravo zato što je tako topao, osmijeh je ljepši od bilo kojeg cvijeta na svijetu.

Ljubav je staklo koje se lomi ako ga čovjek primi suviše nesigurno ili suviše čvrsto.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Kome se ljubav smije, taj poznaje samo šalu i radost.

Ljubavne rane može izliječiti samo onaj tko ih je zadao.

Samo onda istinski volimo kad više nemamo potrebe da to kažemo.

ostale slikice














About me

Majne ime:
×Mih@ela

Razred:
×8a

Treniram:
×gimnastiku i ples



Slušam:
uglavnom sve kaj mi se svidi
od mjuze...al najviše

× p0p
× h!p h0p
× h0u$e
× r'n'b
× techn0




Željela bih:
× proputovati cijeli svijet
× imati [uz moju pesicu Meg!]
tri jorkširska terijera
× osnovati svoju kolekciju odjeće
[narafno kad odrastem]
× postati poznata



Moje najčešće uzrečice:
× wirdouu [weirdo]
× frikin manijak [freakin maniac] :D
× isso miKi
× wtf?





My LoVE:
× obitelj
× sestre
× megicu
× neki frendovi
× marina,željka
× vedran,filip
× palačinke
× ljeto
× moji blogovi
× nokia 5300
× ok!
× bravo
× engleski jezik
× gimnastika
× break dance
× pjesmu: in my arms
× more
× dečke :D
× sladoled
× morning glory
× šoping
× haljine
× mjuzu
× mrkvu :P
× disnejeve crtiće
[ha-ha]



n0t Love:
× razmažene osobe
× laži
× nepovjerenje
× pakirat se kući s
mora

× metal,cajke
× povrće
× bossy persons
× učit
× crne udovice
× kukce
× njemački jezik



Mogu se opisati
kao
: vedra,vesela,
optimistična,humoristična,
zabavna,looda,nespretna,
zbunjena [ponekada],weirdo,
lijena,tvrdoglava,samouvjerena,
neuredna [sometimes],osjećajna,
prava prijateljica,osoba sam
koja ima smjeh na koji si odma
počnu trgat od smjeha
LoL


petak, 18.04.2008.

"what a day!"

ej ej ljudi...vrijeme je da napišem novi post pa evo...mislim vrijeme je da napišem i na celeb news,ali mi se neda...al budeeem....smijeh...uglavnom...bila ja danas pošto je lijepo petak vani...s mojom aidicomcerek...xD...išle mi malo bauljat po gradu i smijat se do bola...i tako naša prva stanica bila ni manje ni više nego bombonjera kraš!fino....aida i ja sad tam sjednemo...i čekamo da dođe onaj preslatki konobar brzi...zaliven....i sad on dolazi a mene uhvatio smjeh kakav nikad nije..neam pojma zašto lud i pita on mene kao kaj ćemo naručit a ja onak hahhahahhah dva kupa bajadere..on se tak zacrvenio ko i ja i počeo se samnom smijat dok nije skužio kaj sam naručilaaaaludrolleyes...ajme koja brukaaaaaaaaaa....a aida tam crkava od smjeha...a čovac kad je došo po novce ja se fkt nisam mogla suzdržat a da ne prasnem u smjeh..isso...neam pojma kaj mi je bilo....ludlud
Image and video hosting by TinyPic
onda smo dalje krenuli na cvjetni trg...e tam je bilo zaakon....yes....kao znate da je danas neki dan kao o okolišu i tom sranju...lol...e i tam su bili kao smetlara dva s onim njihovim biciklima i sad su se tam natjecali neka djeca iz zagorja...zuborofl....kao jedan je moro vozit a drugi bit u kanti...i onda su bile cure koje su držale novine i oni su morali uzet to i bacit u kante za papir i vratit se..i blabla...xD....i onda ko pobijedi dobi neakve darove i to...i ondaa su došli KRALJEVI ULICE....hehe...i neki pijani čovac počeo plesat baš kao pijan...i naravno ja i aida smo crkle od smjeha al doslovno..onda su se pak neka dva debila popela na pozornicu isto počela plesat što sam se i čudila jer su bili trijezniroflzubolud..i guess so...i onda je pak s kraljevima ulice pjevo neki 70-godišnjak koji očito nije imo zube...loooolll...i to se čulo jer je fufljo...ajmeeeeeeee nemrete zamislit mene i aidu kad smo čule....ludludlud....
Image and video hosting by TinyPic
kasnije smo krenule malo na školsko...bile su viki i tara...pa smo ja i aida igrale badminton...ajme meeeenii kaj je bilo aida igra ko neki hahar....hahhahahhahahazuborofl...jelda aida,ha,ha??.....xd...i krenule smo doma..i to je to happy ending...a ne,ne nije još kraj sad pišem post i to...hehe...a ljudi moji ja vam imam upalu uhaacry...to užasno boli...i sad tu pijem neki odvratan lijek....ma bljak...nadam se da ću brzo ozdravit...a uopće nemrem nit normalno spavat zato kaj mi je il prevruće...pa nos zaštopan,pa uho....grooooznoo.a meni mama na sve to kaže "to ti je zato kaj nisi jela povrće!" ja onak...fuuuj...i sad mora jest mahune,varivo i ta sranja...bang...al dobro ajde to je bar zdravo..al odvratno...e da preglupo mi je kaj je onak sve kaj je fino mislim većinu kaj je fino je nezdravo..a kaj je zdravo je fuj...kak glupo...zakaj povrće nema neki sastojak da bude finorolleyes...hihi...ah ja i moje filozofije...xD.....
Image and video hosting by TinyPic
e jeste probali onaj neki orbit od dinje,mente i mentola...to je neki novi..a baš je finooo...prvo mi se nije svidjelo malo onak zvog dinje...al oke je...:D...al ipak ja ostajem vjerna zelenom orbitu...belj....na kaj sam ja spala da pričam o žvakama...loool...pa mislim ono d-...joooj ja to stalno govorim...neznam kak se odviknut..pokušala sam danas onak s aidom...al jednostavno mi nije išloeeknono...ma who cares...???....i mislim da je to sve kaj vam ja imam za pripovedati...hahhahahhahah....pripovedati...isso...mihaela,mihaela...a danas sam pukla što je fkt dokazano...u školi...skoro sam dobila ukor i još par cura..jer smo se derale po školi...karamela,čokolada,biskvit i na kraju moj legendarni juuuuuuuuuhuuuu ajme kak svi crknu od smjeha kad ja to kažem...roflrofl i onda smo bili na zboru taam sam proizvodila neke čudne glasove...a vujka me onak gleda...roflrofl...ah ah i love my life!....xd...cerek....a sad ideeem papati...mahune...grrrrrmad....ma dat ću to psu...loool.....ak me stara ne vidi....pooooooooosek....vaša fensi mihaa!Image and video hosting by TinyPic



| Komentari (144) | Printaj | "what a day!" |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.