Deranged Insanity

07.10.2006., subota

Hrvatska - Andora

Evo me natrag, dobre sam volje i zato sam vam ostavio mnoštvo spotova. danas idem na tekmu Hrvatska - Andora, nadam se da ćemo ih zgazit.burninmad
jučer sam cijeli dan bio doma i radio ovaj blog, nadam se da vam se sviđa i ako imate kakve prijedloge, otavite ih u komentarima. prekjučer sam išo kupti karte za tekmu, išo sam s Romanomlud i Dominikomzaliven
krenuli smo u 3 a vratili u 6. I Dođemo mi do Dinamovog stadiona tražit štand gdje se kupuju karte, nismo ga mogli nać, pa je Roman reko kak nas je Hajdić zajebo za tekmu, a Hajdić nije htio ić zato kaj je reko kao da nema više karta, i u tome je pogriješio dead. I u biti mi gledamo u okolo zabrinuto zato što je Roman reko da je tekma u Varaždinu....a tam nema ni reflektora!!!!! Onda sam ja pito nekog lika za karte i reko nam je da se tekma održava u Maksimiru i pokazo nam put do karata. Mi svi sretni kupili karte i vratili se 17 u Prečko. Bio je to lud dan.


Myspace

Myspace



Myspace

Myspace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Myspace Layouts
MySpace Popup Alert