.--==Follow The Raver==--.

nedjelja, 25.02.2007.

Neugodno iskustvo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Došavši nakon dugo vremena na ovaj blog, doćekala me poruka B.U.G. t34m-a.

E sad dećki dajte da vas nećemu naućim. Kako poruka kaže 'hacked by..'. Pa daj ne sramotite se barem! Prije nego što nešto napišete, potrudite se saznat što to znaći. Vi niste hackirali stranicu. Ne to je samo lamerski naziv. Vi ste stranicu crackirali. I niste hackeri, nego crackeri. I kao takve vas treba stamanit. A pošto ne znate razliku, dajte da vam ju objasnite. Naime hacker je osoba koja proćava sva podrućja u računalu, traži sigurnosne propuste i koristi to kako bi poboljšao svoje znanje i kako bi poboljšao sustav u kojem radi. Niti jedan hacker nikada nije nikom naudio niti mu je nanjeo štetu! E, i to je kljućna stvar koju ste vi napravili. Samim tim što ste mi uništili dizajn, a budimo realni mogli ste ga samo zakomentirat, no dobro, vi ste crackeri. I kao takve vas treba stamanit. Neko se trudio oko tog dizajna, unjeo sate truda, volje, želje i dio samog sebe u taj dizajn. A vi ste ga iskoristili da bi sebe reklamirali. Odakle vam pravo da uništite moj trud i rad, da bi sebe reklamirali? DA napisao sam da neću više pisati. I nisam dugo vremena. I ko vam je dao pravo da uništite taj rad? Dećki sramotite hackerski rod, sramotno se ponašate. Ako se već mislite potpisivat, onda barem zakomentirajte dizaj i ostavite potpis. Autoru ostavite kako je napravio propust i onda ste uistinu hackeri i takvima ja skidam kapu. Ne vama. Dećki ne sramotite se, i razmislite o tome što pišete drugi puta. I ostavite se uništavanja tuđeg rada. JA mogu vratit svoj dizajn, ali uopće nije fora u tome. Stvar je u principu.
- 03:24 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>