The World of Folkomania

četvrtak, 16.10.2008.

MAJA MARIJANA:ŽENA ZMIJA NJEN JE NOVI ADUT

Trenutno jedna od najpopularnijih folk pjevačica, Maja Marijana ustupila je u intervju sa crnogorskim medijima i odlučila im dati intervju "uz kavu na plaži"...
Od kada je izašao Vaš novi album obožavatelji vas neprestano saleću, mole za autogram.Da li je to uvek tako?
Moram priznati da je, naročito ovau sedmicu kada sam podelila 700- tinjak potpisa i oko 30 cd-a sa autogramom.
Da li ste uvijek tako darežljivi?
Nastojim da budem :)
Slažete li se sa mnom da je novi hit "Žena zmija" vaš najbolji i najveći hit?
Pa moje pesme koje su definitivno veliki hitovi su "Napraviću lom", "Žena zmija", "Crni panter", "Bio mi je Dobar Drug"...Barem tako publika kaže.
Ima li možda "Žena zmija" neku posebnu priču u Vašem životu?
Pa svaka pesma ima neku priču, neke su autobiografske...No najvažnije je da se svide publici.
Imate li u sklopu svoje turneje posjetiti i druge bliže zemlje?
Nadam se da da.U planu je Hrvatska i Slovenija, pa se nadam da ću svoj plan i ostvariti.Malo ću pričekati da moje pesme zažive, a koliko sam čula, "Žena zmija" je neizostavna diskotekama diljem Hrvatske, što mi je drago.
Kako uspevate sa novinarima koji vas prate u stopu?
Najnormalnije.Nije mi nikakav problem dati intervju ili izjavu, ali skandale ne preferiram previše.
Poruka za čitatelje žutog tiska?
Puno vas sve pozdravlja i ljubi Maja Marijana.Uživajte u jeseni i neka vam društvo obavezno pravi moj novi album.Ciaooo:)
Image and video hosting by TinyPic



16.10.2008. u 13:07 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Siječanj 2009 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (15)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

OVOTJEDNI TOP 5 PO SMILEY IZBORU

1.Sanja Đorđević- Svetlo crveno
2.Ceca- Visky
3.Indy & Bojan Bjelić- Expresno
4.Milena Vučić-Dal ona zna
5.Jelena Tomašević- Nedam na tebe

Image and video hosting by TinyPic

OVOTJEDNA SMILEOVA TOP 5 LISTA NAJ PJEVAČA

1.Sanja Maletić
2.Lepa Brena
3.Jelena Karleuša
4.Mile Kitić
5.Bojan Bjelić
Image and video hosting by TinyPic