EWO JEDAN TESTIC

Kakav Vam je moj blog
glup
dobar
super
odlican
cool
obrisi ga,mogla si ti to bolje
  
pollcode.com free polls

EWO NEKIH SLIKICA I MOJE IME


Glitter Text @ Glitterfy.com


Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics


Glitter Text @ Glitterfy.com


Glitter Text @ Glitterfy.com

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


~On/Off

~design: × BloG MasteR ×

NESTO O MENI

Ime:Inga
Prezime:nije bitno,za vas sam ingili
Godine:nisu vazne,i da nisam starija od 13 godina
Zivim u najvecem Brodu...
Sve ostalo saznat cete u iducim postovima
bay,bay
ingawavewave

Linkovi

Ana

Fico

srijeda, 09.04.2008.

evo me u krevetu

Evo me u krevetu i tipkam na laptop
neznam sta da radim 11 je sati....
evo jos malo je mojoj prijateljici rodjendan
pa smsljam
aaaaaa... znam kupit cu joj .....
doznati cete iduci put
ha ha..
jedva cekam ...
znate vec sta.....
RODJENDANNNN.....
danas je bio bas zabavan dan
U skoli su ana marija i moja prijateljica iz razreda
se svadjali zamalo da se nisu pokefali...
dobro smirili su se...
i tako dalje ne da ni se vise tipkat idem sada malo igrat igrice..
CAOOOOOOOOO..
beljbeljbeljbelj



~ komentiraj (1) ~ printaj ~ # ~

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.