EWO JEDAN TESTIC

Kakav Vam je moj blog
glup
dobar
super
odlican
cool
obrisi ga,mogla si ti to bolje
  
pollcode.com free polls

EWO NEKIH SLIKICA I MOJE IME


Glitter Text @ Glitterfy.com


Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics


Glitter Text @ Glitterfy.com


Glitter Text @ Glitterfy.com

  ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


~On/Off

~design: × BloG MasteR ×

NESTO O MENI

Ime:Inga
Prezime:nije bitno,za vas sam ingili
Godine:nisu vazne,i da nisam starija od 13 godina
Zivim u najvecem Brodu...
Sve ostalo saznat cete u iducim postovima
bay,bay
ingawavewave

Linkovi

Ana

Fico

četvrtak, 20.03.2008.

ovo ili ono

ja ili ti
ti ili ja
cokolada ili kakao
serije ili prijatelji
sok ili voda
decko ili cura
jakna ili vesta
stikla ili patike
svinja ili krava
planet obuca ili pittarello
mama ili tata brat ili seka meni puno puno bolje brat
tama ili svjetlost
ljepo ili ruzno
staro ili mlado
stari ili novi big brother
skola ili vrtic.
cao pisiiiiiiiiteeeeeeeee mmmmmmmmiiiiiiiiiiiiii,izludjujete me dosadno mi je
namcor



~ komentiraj (2) ~ printaj ~ # ~

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.