CaJkE bLoG

04.06.2006., nedjelja

________________________________________________

EVO NA NAGOVOR DRUGIH DA NEKAJ NAPIŠEM EVO.POŠTO JE SUTRA OD IRIS ROĐENDAN MORAM JOJ NEKAJ KUPIT AL NEZNAM KAJ DAJTE MI IDEJU.JUČER SAM BIO KOD KUMA NA ROĐENDANU BILO JE TAK BORINGGG!!!!!I KAJ DA JOŠ NAPIŠEM.EVO STAVIT ĆU TEKST PJESME PLAVA ALI PAMETNA OD OLJE KARLEUŠE.I JOŠ NEKAJ JUČER SAM NABAVIO DA VINCIEV CODE I DANAS ĆU GA GLEDAT :)!!!!!!!!!!!!E DA MALA CRNA NEZNAM KO TO PJEVA:(

OLJA KARLEUŠA-PLAVA ALI PAMETNA

Prosla ponoc cetri sata
neko kuca mi na vrata
ko je to, draga ja sam
tiho kazes dosao si
da me lazes, ponovo

A ja necu da te slusam
opet da ti verujem
samo muziku pojacam
i nista ne cujem

Ref. 2x
Hocu ja nego sta
pa da samo mene gledas
hocu sve sto da ne
ali moras da se menjas

Hocu ja nego sta
kada srcu priznas da
jeste plava al' je pametna

Sto sam sama nije cudo
sve do zore ti se ludo, provodis
onda dodjes sagnes glavu
da mi opet bajku staru, govoris

A ja necu da te slusam
opet da ti verujem
samo muziku pojacam
i nista ne cujem

Ref. 3x

- 13:20 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
VOLIM NARODNO!!!
Free Hit Counters
Free Hit Counters
MOJ CAJKI:


adopt your own virtual pet!


ČET
AJDE DA SE MALO OPIŠEM
IME:FILIP
NADIMAK:FIĆO
DATUM ROĐENJA:28.01.1993
MJESTO ROĐENJA:ZAGREB,WRAPCHE CITY
BOJA KOSE:SMEĐA
BOJA OČIJU:PLAVA
... KAJ JOŠ???
EVO VAM:

My loser score is 0%.what about you?Click here to find out.



How to make a cajka boy
Ingredients:

3 parts friendliness

3 parts ambition

3 parts instinct
Method:
Add to a cocktail shaker and mix vigorously. Add a little cocktail umbrella and a dash of caring