MaDe By: PeArL

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting



Nastavak bloga škola je za idiote(school4idiots.blog.hr)










Što bi mene bolje opisalo nego slika Pete-a? Freaky Emo Girl, on je Crazy Hot Emo Boy....
Naj bend: Fall Out Boy
Muzika: emo, rock, punk, metal
Pjevač: Marilyn Manson



Da si seku malo zezam, moja sestrična Purple Fairy, inače je plavuša, al ni bilo dobrih slika.... Baš je predivna makar ne vjeruje da je
Baš je super cura, hippy, tak smo ko čokolada i vanilija :)

















Pete Wentz, moja velika ljubav, obožavam ga! Jednostavno je perfektan za mene...
Šteta što je pre star i ne živi u hrvatskoj. :'(







Ovo nekak opisuje simpu, presladak je, al se voli biti sa svima...(fight)
Vređa dost i cure, al mene nikad nije :) Nadam se da nešt bude od toga
(Posebno jer malo liči na Pete-a)

Image Hosted by ImageShack.us


Ovo mi opisuje balerinu, ima takvu friz, obrve su mu skoro ravne, ima i puno prišta :), ali me ponekad njegova faca podsjeća na Macu



Ovo mi nekak opisuje frendicu Anu, ona liči na pekinezera, al nisam našla sliku...
Lupa po svima, grebe, al se super zeza i super je frendica



Ovo mi opisuje frendicu Petru, makar nije baš te sreće u ljubavi, super je baš, mogu se s njom spominat o dečkima, al dugo već ne piše na blog...



Ovo opisuje moju frendicu Kiku B., ona je pravi mozak pa svi pokraj nje izgledamo ko idioti :)



Ovo opisuje moju frendicu BeLiEvE iN yOuRsElF , blog sve govori



Ovo opisuje moju mamu Moon Fairy , netreba se govorit, NAJBOLJA je mama na svijetu!



Ovo opisuje mog pravog starog, baš mi je nekak takav, nema opisa za njega



Ovo opisuje mog drugog starog (Maminog 2. muža), nonstop je na kompu, obožava ga!

Linkovi

Fall Out Boy - Official Website

Teen Caffe - Prijavite se i javite mi se(Hellgirl sam)

Moon Fairy

Purple Fairy

The Profa - good frend

Belive In Yourself

Petra Bais

Moje Mace




















































































glitter-graphics.com

Opis

My Emo Boys //_^:





Ime: Moira
Prezime: Ak me poznaš valjda znaš
Status: EMO - netrebam dalje ni pričat
Naj muzika: Fall Out Boy, Manson, P!nk i takvo...
Što volim: Emo, FOB, Emo Boys fino smijeh i na prvom mjestu MUZIKA, al ima još stvari
Što mrzim: Emo hatere, cure koje misle da su Emo Boys ružni smijeh (zezam se), na prvom mjestu SEBE i još užasno puno toga.
Zaljubljena: Pete Wentz cerek, Patrick Stump, Andy Hurley, Joe Trohman
Trying to stay alive but I'm not shure for how long....

nedjelja, 07.10.2007.

VAŽNA OBAVJEST!

Ovako
Ja sam na forumu Teen Ludnica u fori (svako glumi nešt) Virtual Family zatrudnila s svojim dečkom koji će mi uskoro postat muž i sad trebamo nekog ko će glumit bebu, pa molim da oni koji bi glumili to čudovište :) se jave il meni u komentarima ili odma se registriraju na Teen Ludnica i jave se meni (Fall In Girl) il mom ˝Dečku˝ (˝Mužu˝ - Q-Bit). Hvala što ste pročitali, pogledajte i prošli post i ako niste zainteresirani za ulogu u Virtal Family komentirajte na prijašnji post.
Hvala!

- 09:39 - Komentari (40) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

0