symnastic recoil theory

10.11.2005., četvrtak

Dok čitamo SF priče i slušamo The Black Dahlia Murder

Image Hosted at ImageHosting.us
Za razliku od prijašnjeg dana današnji je proša ono u ok smooth verziji,sve je bilo uredu iako je bilo i dobrog i lošega......ujutro san naravno kasnija na prvu uru ka po običaju,i ono nisan ni uša u razred prozvalo me da opdgovaran instrumentalne metode,ono ajme šta to mrzin kad me izvade na ploču a neda mi se ono baš mi se neda,i dobro,spušija asa al briga me,baš me briga nije ni prvi ni zadnji...........posli ono na odmoru je bilo ok,al me opet zena zajebava i nije tija pričat samnon(ZENA OPROSTI MI MOLINTE;NISAN NAMJERNO)i tamo se pravija važan ka da me nečuje i sluša svoj super kul urbani mp3player na kojemu je uvik blackflag ili sickofitall ili u najgorem slučaju hatebreed,mislin nije da ja to crnin ili šta ali meni je draže da mu na mp3-u bude ili gihtshasie,ili čak možda šerif i aca,ali ono najbolje da mu bude BDM,ono garant bi odjeba sve to i nebi više mislija da je napalm zakon sakupljajući namirnice za kulinarski šou ivina kužina,a kad malo sve to bolje sagledan šta bi ja bez
"malog Pere" meni osobno naboljeg člana bande koji će uvik malo sa zadovoljstvom samnon popričat od guns&rosesima(čitaj ocrnit),ja bi njega za predsjednika stavija,ono njemu se uvik mogu povjerit i on me negleda blido i ne razgovara samnon ka NEKI! ljudi,tu se ubraja isto i Đuder najjači oldschool član naše bande(to se kaže zato šta sluša sve staro i to,on je još u hippy fazi,al i on nevoli baš guns&roses,to u našoj bandi nije kul),a tu je i jakša i kolega mamić koji je ka u bandi,al on sebe smatra mafijom kao ono veća klasa finije i to,hehe!:0)........no da prijeđemo na stvar,danas je isprid tommy-a bilo zakon,ono baš zakon,sve je blistalo od veselja mladih umijetnika(ovaj put se zena ne ubraja u njih),i nikša(the tommy survailance system) je bija tu šta me posebno razveselilo jer je uvik u drugoj smijeni,uglavnon veliki odmor je prošao bez ozbiljnih pomaka još uvik smo ostali neozbiljni(sitija san se kad su prošle godine alan i zena u pekari pivali na sav glas rinu "rino mi te lolimo,lolimo te mi" na sav glas a ekipa varila okolo,lol:0))...al ono u kurcu mi je kad ideš srat po nečemu kao naprimjer po gunsima,i onda se isprid tvojih očiju pojavi savršena ženska sa majicon istoimenog benda,pa ono ZAŠTO?ZAŠTO?ZAŠTOOOOOOOOOO????,misin neman ništa protiv ljudi koji slušaju to al ono,ja nean pojma šta ljudi vide u tome,možda bi i ja to sluša kad bi sazna,al ono ja se nadan da neću.........onda ja i kunda smo ka krizaši otišli do menze na fesba kupit za jist,al ono kad san uša nije ničega bilo osin sokića,i ono vidiš mene vraćan se sa punin rukama šegrta hlapića onih sokića u tetrapaku,i izlazin,kako je to bilo komično za vidit....i popodne san bija masu sretan neznan zasto,sreća me obuzela,lol,i čita san neke SF priće iz 1979-e godine,koje su bolesne umove ti ljudi imali,to je za nevirovat.........aj iden ja ća da nebuden dosadan,bog,ovo je ispa jedan glupi post al nea veze!!!!!:0)

- 18:32 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
ggggg.....da!:9