srijeda, 06.07.2011.

Okej, svašta se izdešavalo otkako nisam pisala.
-Obojala sam kosu u narančasto.
Da, ne znam šta mi je bilo. Želim bit Weasley, ali više sličim na Pipi Dugu Čarapu. Uglavnom. Nije ispalo baš divno. Brigita i Sara su rekle da mi je katastrofa. Mislim, samo mi je još to trebalo.
-Počela sam o sebi mislit užasno loše.
Ali ne ono, mislim 5 minuta, pa me prođe, ne. Mislim tako već danima. Stalno mi se po glavi vrti samo to. Mislim da sam ružna, debela, da me nitko neće, da sam glupa i tako dalje. Lea me pokušava uvjerit da sam u krivu. Pokušava mi pomoć da prestanem tako mislit. Ali šta god ona napravila, samo se još više shvati da sam ja u pravu. Kad mi je htjela nać dečka, svi su rekli da sam ružna, osim jednog, koj mi se užasno sviđa, ali postoji mali problemčić. Živi u Sl. Brodu. Nije li to zanimljivo? 5 sati vožnje od savršenog dečka od glave do pete - lijep je, zabavan je, smiješan, voli me ovakvu kakva jesam, drukčija od drugih, sluša Rock, svira gitaru, uvjek je spreman za zafrkanciju, baš savršen dečko za mene. Ali ne! Brod mora biti daleko od Pule, jelda? I da, samo da razjasnim - poznajemo se uživo. U zagrebu smo se upoznali. Uglavnom. Mislim da sam glupa, ružna, debela, da me nitko neće iz navedenih razloga i da ću umrijet sa 72 mačke od kojih imam traume.
-Pjevala sam solo.
Moj zbor je imao nastup. I ja sam trebala otpjevati sama pjesmu Teardrops On My Guitar, od Taylor Swift. Mučila sam se kao idiot da je naučim. Ponovila sam je 50 puta dnevno. Trudila sam se, htjela sam da ispadne odlično. I trebalo je. Ali naravno, nešto mora krenut krivo, pa ipak sam to ja! Spustim se dole, na mikrofon, čekam, čekam. Dirigentic je došla do mene i rekla da se CD ne želi učitat. Um, taj osječaj se ne može opisat. Zamislite da je netko uzeo pilu, i samo vam odsjekao tlo pod nogama, i da padate u praznu crnu rupu bez dna, tonete u tugu, suze vam naviru na oči, jer je sav vaš trud i muka pao u crnu rupu zajedno sa vama. Osječala sam se katastrofalno. Vratila sam se u Zbor, pokisla. Ali onda me dirigentica pozvala, i pjevala sam bez matrice, akapela. Hajde, bar nešto.
I kad se samo sjetim. Prije nastupa, spremala sam se, stan je odzvanjao od pjesme Teardrops On My Guitar, pričala sam sa malo prije spomenutim dečkom iz Broda. Sječate se da sam spomenula da je savršen? Da, je. Nisam bila sigurna u sebe. Mislila sam da ću zaribati, zaboraviti tekst ili nešto takvo. Ali onda, kada sam rekla "Ajde idem ja na nastup." rekao je "Idi i osramoti Taylor, jer si bolja od nje." Kada je to rekao, ništa me nije moglo rastužiti. Blistala sam, bila sam samouvjerena i sretna i zadovoljna sobom.
I da, odlučila sam staviti slike. Na nastupu, Lea i ja, ja sam narančasta.

Do čitanja:**


19:20 | Komentari (2) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.