< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off



ICQ
451-408-624

Mail
r3sh@net.hr

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ovo sam ja XD

Nekaj o meni

Ime:Tihomir
Prezime:Stepančec
Rođen:29.9.1988
Dolazim: iz vž-a
Škola:MEC

Ak vans nekaj više zanima gore vam je moj ICQ i e-mail

LJudi koje redovito čitam


------------------------------
Tinika
Aco
Eni
Petra
Lijeva Noga
Silent Scream
Purple Haze
tinči
Riza
Enclave
Grungemaniac
Vitamin
Mean
AEnima
Imortal angel
Nirvana ever3
Ivona-2
Dying alone
Scentless
..joRdiSoNK@..
siddharta
about a nirvana


..............



Ensiferum - DeathBringer From the Sky



Bolji bend ne postoji,,,bar po mojem,,,,

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-------------------
Grupe koje slušam,,,,

In Flames
Trivium
Wintersun
Ensiferum
Norther
Amon Amarth
Children of Bodom
Dagoba
Caliban
Edguy
Iron Maiden
Helloween
Metalica
Korn
Disturbed
Machinehead
Mudvayne
Static-x
Tool
Deftones
A Perfekt Circle
Chevelle
Staind

.......


utorak, 10.04.2007.

Ja sam natrag,,,

,,,evo mene natrag osječam se jebački,,,,,,sretan sam bolje nemrem biti sretan,,,,,bend mi je super napredujemo za čas budemo konc imali tak da ko hoče dojti nek dojde,,,s nama sviraju još par dobrih bendova,,,,i tak,,,napravil sam puno promjena kod sebe,,,,i ne jebe me živa sila za ono kaj je prije sve bilo,,,,imam nove frendove jer su me stari odjebali zbog toga jer sam 2 put išel u grad s frendovima iz benda a ne s njima,,,,,zaboli mene to je njihov problem,,,,,

za Teskača- ne seri govna okolo o meni nego mi lepo u facu reči sve kaj misliš,,,,,i ne seri po mojem bendu jer kao prvo nismo emači kao drugo ne sviramo emo kao treče mi smo anti emo liga i nabijamo sve emače nakurac uključujuči i tebe jer isto zgledaš ko emač s tom frizuricom na stranu ak bumo govorili kak emači zgledaju,,,,,

i tak to sam imal samo za reči ,,,, pozz ljudovi uživajte mah



| komentari (17) | print | # |

<< Arhiva >>