< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

stvarnost je iluzija izazvana pomankanjen kreativnosti

Moj icq - 265-150-484




Đorđe balašević
Rodjen pod sretnom zvezdom magicnom
ali nad ovom zemljom generalno tragicnom
cemu sam blizi triput pogadjaj
neko nad nama vrsi oglede
hajde, usudi se i pogledaj u poglede
ovde je osmeh dogadjaj

U supak kosmosa smo upali
mnogi su domobranci zauvek prolupali
caruje virus apatije
al' ti na mene stavi upitnik
pa rekni, da l' ti bata
deluje ko gubitnik
ma nema sanse, sta ti je

Ref.
Ja nisam luzer, o naprotiv
meni je osmeh lajt-motiv
ja nisam luzer, ja imam nas
a za svet ko te pita

Ja nisam cedo proseka
mene ne vuce oseka
s tobom je tretman poseban
svaki je dan dolce vita
i svud je Hollywood

Namlatim mesecno sest maraka
bude za cipolku i frtalj kile cvaraka
olos mi veze ometa
ali kad dodjem kuci tu si ti
e tu ce tvrdjavicu malo teze srusiti
to im je izvan dometa


Devojka sa čardaš-nogama

Nosila je jelek svileni, kao u pesmi narodnoj
I krstić, znak na lančiću, da nekog čeka navodno
O, to su bili svatovi, sve kičeni i zlaćeni
A mi smo bolje svirali neg' što smo bili plaćeni
Al' dobro sad...

Nosio sam šal od kašmira i prsluk protkan tajnama
baš od takvih su je čuvale tetke sa 'ladnim trajnama
k'o srna me je gledala, žalosnom pesmom sluđena
čije si pile pirgavo, što nisi meni suđena, e da

Hej, pusti kose pune polena
Ajde, baš u inat babarogama
Opla, digni suknju iznad kolena
Znam da kriješ čardaš u tim lepim nogama

Rekoh joj beži, mani se i traži bolje partije
premala je moja tambura da te od kiše sakrije
rekoh joj, ja sam samo tu da vreme brže proleti
ja nosim čizme skitanke, mene je teško voleti, pa da

Hej, pusti kose pune polena
hajde, baš u inat babarogama
opa, digni suknju iznad kolena
znam da kriješ čardaš u tim lepim nogama

Hej, doleti mala senice
tu na moje zlatne čivije
vatra para tvoje zenice
razbij mi nešto i zaigraj ludo divije

Linkovi

MySpace Layouts

MySpace Layouts


...poslije kise dolazi duga...


..toliko o meni....

Myspace

Myspace



Blog.hr
hamdijina kcerkica...ful spretna sa skateom-hahahahah,..heh
zabica-balerina-mrvica

papalagi
nocni jedac
Reponja
"exBarbie"
mala slatka plavusica

mala hipica anja
zeppelinovka
beer lover
Jesenjin13.blog.hr
BuReK S mEsoM
LONAC !!
LEX
veđe bejb
cura sa zakon dizajnom..
lindica...
a ovo sam ja..



MySpace Layouts

MySpace Layouts





HAIR

Easy to Be Hard Lyrics

How can people be so heartless
How can people be so cruel
Easy to be hard
Easy to be cold

How can people have no feelings
How can they ignore their friends
Easy to be proud
Easy to say no

And especially people
Who care about strangers
Who care about evil
And social injustice
Do you only
Care about the bleeding crowd?
How about a needing friend?
I need a friend

How can people be so heartless
You know I'm hung up on you
Easy to give in
Easy to help out

And especially people
Who care about strangers
Who say they care about social injustice
Do you only
Care about the bleeding crowd
How about a needing friend?
I need a friend

How can people have no feelings
How can they ignore their friends
Easy to be hard
Easy to be cold
Easy to be proud
Easy to say no

Myspace layouts

Myspace layouts



pa tko sad plese po cijim notama?????'



Summertime,
And the livin' is easy
Fish are jumpin'
And the cotton is high

Your daddy's rich
And your mamma's good lookin'
So hush little baby
Don't you cry

One of these mornings
You're going to rise up singing
Then you'll spread your wings
And you'll take to the sky

But till that morning
There's a'nothing can harm you
With daddy and mamma standing by

Summertime,
And the livin' is easy
Fish are jumpin'
And the cotton is high

Your daddy's rich
And your mamma's good lookin'
So hush little baby
Don't you cry



Where do I go
Follow the river
Where do I go
Follow the gulls

Where is the something
Where is the someone
That tells me why I live and die

Where do I go
Follow the children
Where do I go
Follow their smiles

Is there an answer
In their sweet faces
That tells me why I live and die

Follow the wind song
Follow the thunder
Follow the neon in young lovers' eyes

Down to the gutter
Up to the glitter
Into the city
Where the truth lies

Where do I go
Follow my heartbeat
Where do I go
Follow my hand

Where will they lead me
And will I ever
Discover why I live and die

Why do I live (beads, flowers)
Why do I die (freedom, happiness)
Tell my why (beads, flowers)
Tell me where (freedom, happiness)
Tell my why (beads, flowers)
Tell me why (freedom!)

petak, 21.04.2006.

JA SAM STARA !!!!!!

I tako je meni sutra rodendan....vec osjecam kako me bole kosti...jos malo pa penzija.....grrr...



SRETAN RODENDAN MI!!!! SRETAN RODENDAN MIIIIIIIII!!!! SRETAN RODENDAN MENI !!! SRETAN RODENDAN MI!!!!!! jeeeeeeeeeeeeej



| komentari (9) | print | # |

<< Arhiva >>