faking ljetoooo


aaa
zasto mora biti taako jebeno toplo....
ja sam na glupom neciviliziranom otoku koji ima samo 2 internet (kafea) ali ok podnjet cu ja to
na otoku sam zarobljena iz sljedećih razlloga:
1. joey ( my cat) se izgubio nesto u grmlju i naso tamo neku trebu
( a luuuda sam vise)
2. zato sto je majka tako rekla
3. i zato sto je ljeto, odmor
izludit cu

a jucer sam gledala odličan film ( da da televizija je jedini utjecaj civilizacije u mom malom selu...aa) otrovno pero, de sade je odličan, odvratan i bolestan,....film je bio u isto vrijeme kad i utakmica....a film je tako dobar, nemogu vjerovat, ko ga nije pogledao nek ga obavezno pogleda....
i da nakon pogledanog da vincijevog koda krenula sam u "potragu" za slikom posljednje vecere,...
nasla sam ju na zidu , na otoku u malom zabijenom selo, susjeda je "slijepa vjernica" koja je u crkvi ko doma, lolo, i ugl ja vidjela sliku i ....stvarno je takooo, .....na lijevo od krista sjedi žena..marija magdalena , pa to samo slijepac nebi vidio, ....hahahahah...ma mene sve to nasmijava.. al ozbiljno...
hahahaha


Image Hosted by ImageShack.us

pričah sa susedom, i ona kaze da to nije marija magdalena nego apostol petar koji je bio najmlađi...ok....to bi objasnilo mlađahnu facu...ali ne i grudi...lolo preeetjer...
mislim ti slijepci uvijek nađu nesto cime ce obranit svoju vjeru...uvijek....
...i suseda me pitala odakle meni sve to...taj sionski priorij i sve te neke njoj nepojmljive ideje... ...u maloj zagušljivoj prostorijici nastala je tisina, spustila sam pogled....ona je tada prozborila....: sotonizam, to ti je iva moja sve sotonizam.....hahaha
lolo....dobro da nije nazvala popa...okupila svjetinu...i spalila me na lomači ispred crkve...
dobro sam prosla...haha


23.06.2006. u 11:59 | K | 1 | P | # | ^

<< Arhiva >>


< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga


My small nook on the web.
Temptation......

Photobucket - Video and Image Hosting



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us






my noise


tristania, epica, sirenia, graveworm,lacuna coil, mayhem, burzum, satyricon, paradise lost, my dying bride, amon amarth, soil, nick cave, placebo, morbid angel, london after midnight,the birthday massacre, ayria, combichrist, XP8, nemesea, bathory, behemoth, black funeral, ...



Free Website Counter
Free Website Counter