iz prošlosti...



23.2.2006.

Ponovno se nalazim na ukletom mjestu...Sad sam ponovno gore, u takozvanom Hiltonu...Osjećam se bolje...Sretna sam što mogu vidjeti nebo, i što nisam više dolje, što sam izašla iz tog pakla u kojem izgubljene duše plačući lutaju dugim hodnicima...Zbog onoga što sam pokušala bila sam udaljena od svijeta...To mi je donekle i pasalo...Znam da će drugi smoći snage i oprostiti mi, ali do toga je dug put...Postajem nemirna i nestrpljiva...Iščekujem njegov dolazak...Ujedno me i strah što će se dogoditi kad dođe...Bojim se!
Kroz mutno staklo gledam svijetla grada i prisječam se...Vani fijuče vjetar i hladno je...Ležim u krevetu i razmišljam...Razmišljam što me vani čeka - problemi.To me uznemirilo...Ponovno se dižem iz kreveta i prilazim prozoru...Gledam se u staklu...Moj odraz mi je zanimljiv, kao da mi je stran. Kao da otkrivam potpuno novu osobu... Promatram njene crte lica, oči, kosu, usta, ...
Čujem vriskove...stotine glasova zapomažući očekuju moje spasenje.Tresem se, hladno mi je...
Često mislim na Aljošu, dečka kojeg sam upoznala dolje. Nadam se da je on dobro, i da više ne misli na onakve stvari...Jer je zaista prekrasna osoba i nije to zaslužio...On mi nedostaje, s njim sam mogla pričati, i razumio me je, i ja njega...Bio mi je poput starijeg brata...Voljela bih mu ići u posjet, ali nesmijem...To je ovdje zabranjeno...
Da sjetila sam se i onih gospođa na ************** koje su me zvale "malena". Znima me da li je gđa Rađa preživjela operaciju tumora na mozgu, i da li se ona druga gospođa oporavila...Razmišljala sam da ih posjetim kad izđem s ovog ukletog mjesta...Ali mislim da to ipak nebi bilo pametno...Ali potruditi ću se da posjetim Aljošu...
Sad se bolje osjećam, jer me Ivan nasmijavao pričajući viceve...Sada smo svi malo bolje...Osim Tine...Počela se čudno ponašati, bila je živčana i sve pobacala sa stola...Neželi reći što joj je...Htjela bi joj pomoći...Isto tako bi i ja htjela da meni netko pomogne...
Prošlih noći sam loše spavala...Na to je utjecala ona slika koju sam vidjela u wc-u na staklu. Bila je jeziva...
Drago mi je što sam još tu..Tu...Na životu...


19.05.2006. u 11:27 | K | 2 | P | # | ^

<< Arhiva >>


< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga


My small nook on the web.
Temptation......

Photobucket - Video and Image Hosting



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us






my noise


tristania, epica, sirenia, graveworm,lacuna coil, mayhem, burzum, satyricon, paradise lost, my dying bride, amon amarth, soil, nick cave, placebo, morbid angel, london after midnight,the birthday massacre, ayria, combichrist, XP8, nemesea, bathory, behemoth, black funeral, ...



Free Website Counter
Free Website Counter