moja opažanja

nedjelja, 30.07.2006.

L E I L A

Uvjek mislim na Leilu
i na minule dane.Prijatelji moji,
zašto ne oplakujete samnom moju nevolju?


Htio bih da imam prijatelje koji plaču
kad sam tužan.O,da li Alah ima moć
da sjedini dva sreca,kada je nada,
koja ih je sjedinjavala,pretvorena već u pepeo?


Neka Alahova kletva padne na sve one
koji misle da vrijeme mom srcu može donijeti mir.
Moj um i moje srce neprestalno sanjaju o Leili
i u snu je vidim gdje očeve ovce
svako veče tjera sa livade.


Ali Alah je već drugom obećao moju dragu,
a mene je izludio od ljubavi.
Zar mi ništa ljepše nije mogao darovati?


Zar mi ne rekoše da ona svakog ljeta
dolazi u Timu?Ali topli ljetni dani
odavno već prožoše a nje još nema.


Jao,moja ljubav napeta je kao strijela
i jednog će dana luk popustiti.
I svakoga jutra kada jutarnja zvijezda
sa blistavom zorom iz duboke noći
izlazi,probudi se opet moja šežnja...
A kada se spremam na molitvu Alahu,
sagibam se prema onoj strani,
gdje ti moja,najdivnija zoro,boraviš.


I mada mi sveti zakon Kurana
to zabranjuju,ja ipak samo za njom čeznem,
jer više od svega volim ime Leilino.
I ljubim sva imena koja sliče njenom.


ali besmislenim čini mi se ovaj život
-jao-kada ona za kojom čeznem,
pripada sada drugome.
ja živim sad da stradam i tugujem za leilom.


I kad jašem na svom konju preko livade,
pritežem što čvršće mogu svoje sedlo,
jer se ono uvjek naginje spram one strane
gdje se moja draga nalazi.


A kad noću ne mogu da usnem,
zaklinjem Alaha,neka mi san daruje
da barem u snu vidim njenu divnu sliku.


Jer draž i milina koji od nje dolaze,
čarolija su najveća.I kad bih znao
da uistinu ima tajanstvenih riječi
kojima se može čarati
nikada nebih želio izgovoriti,
da ne začaram njima svoju dragu,
kojoj sve do smrti želim služiti.


Prijatelji moji , ako mi ne možete reći
gdje se nalazi Leila,
pripremite mi sanduk i mrtvačke pokrivače,
i molite Alaha,neka se smiluje
čovjeku kome je srce puklo za Leilom.


Mulavah,Kais Ibn Al

- 12:23 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • kratki zapisi,poezija

Linkovi