Everybody`s fool!! https://blog.dnevnik.hr/floramy4

srijeda, 05.07.2006.

Jeeee.....Upala sam!!!!!!!!!

Kao što piše u naslovu,upala sam u školu i jako sam heppy!!!!!
Bilo me je tak trta,kaj ak ne upadnem,onda bum fakat išla za smetlara......no
(prije smo se u razredu moje curke i ja zajebavale kak je to posao našeg života,hehehe).......Arbanaska žao mi je,ali ja jednostavno nemogu postati dio tvog tima.....nadam se da ćeš mi jednog dana oprostiti......(zna ona o čemu ja pričam....).nut

Niš,sve vas lijepo pozdravljam,posebno Tinu(koja je uspijela pravilno prepisat broj,kad već ja nisam mogla,Nini,Sari,Fungi i Banovcu) i nadam se da su svi heppy ko ja,i da su se uspijeli upisat u željene škole.... yes
Hvala na komentarima,sam tak nastavite,čitat i komentirat!!!!!mah

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


05.07.2006. u 10:54 • 16 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Bokić svima! Ovo je moj život,mali,prašnjav i puun emocija... Ak vam se sviđa,slobodno čitajte i komentirajte!!!!mahsmokin



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


imageshack.us
bigoo.ws

Purgerica 4ever
Nina
tweety

O meni!

Ovak zovem se Matea
Nadimka imam puno al ću izdvojit ovaj:Floramy
Prezime:strogo zabranjena tajna(za sve one ludih misli....)
Godina:15(po horoskopu sam Ribica)
Živim:u Novom Zagrebu
Škola: ženska opća gimnazija
Familija:luda i otkaćena,a čine ju mama,brat,baka,deda(moram napomenut kak je
ful čudno gledat dvoje ljudi od 80 godina koji još uvijek zajebavaju,hehehe),
one loše ne navodim!!!!
Frendovi:najbolji na svijetu,frendice jednu purgericu,jednu zaljubljenu,jednu plinovitu,
jednu gljivu(fungi)& Josipu...

Glazba:obožavam je,ona je moj drugi frend....volim slušat sve,Evanescence,
Green Day,Linkin Park,RCHP,Good Charlote,Rihanna,Usher,Beyonce,
50 Cent,Craig David,Pussycat Dolls,
Black Eyed Peas,Joss Stone,Prljavci,Lee Ryan,Blue,Avril...i još puuuno njih,neda mi se
nabrajat. . .
Volim:prirodne ljude,koji se znaju zekat,pjevat,plesat,haklat košarku,proljeće,
praznike,izležavat se,ljenčarit,glupirat se,DINAMO(ponosna sam purgerica).....
Nevolim:umišljene,bahate,sponzoruše oba spola,haldnoću,škrtost,
rasizam... i još mnogo toga
Najfrajeri su mi Adam Brody(mmmm...) , Chad Michael Murray,Lee Ryan



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Evanescence -Everybody's Fool"

perfect by nature
icons of self indulgence
just what we all need
more lies about a world that

never was and never will be
have you no shame don't you see me
you know you've got everybody fooled

look here she comes now
bow down and stare in wonder
oh how we love you
no flaws when you're pretending
but now i know she

never was and never will be
you don't know how you've betrayed me
and somehow you've got everybody fooled

without the mask where will you hide
can't find yourself lost in your lie

i know the truth now
i know who you are
and i don't love you anymore

it never was and never will be
you don't know how you've betrayed me
and somehow you've got everybody fooled

it never was and never will be
you're not real and you can't save me
somehow now you're everybody's fool

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Check Out Blinkyou.com for thousands of custom glitters and layouts
Ovo sam ja . . .

Check Out Blinkyou.com for thousands of custom glitters and layouts
A ovo je Tina ili Purgerica 4ever.....Moja best frendica i Dinamovka......


Free Image Hosting at www.ImageShack.us