flora-nijanse

subota, 27.11.2010.

U ormaru kad zaviriš izvuci haljinu!

Potomci su zaboravili da sam ja
Jednom tamo bila, da sam bila,
Kao on, i kao ona da sam bila, kao ono
Da sam bilo, kao sunce, kao neki drugi,
Neki drugi grijeh
Neki drugi mladež
Na lijveom stranu obraza, na lijveom starnom obale
Onih obala,
Heeejjj obala
Koje uvijek tako lijepo šute,
Poluđena lijepota što umije šutjeti
Dok marama oko vrata
Mirise kao Givenchy winter !
U ormaru kad zaviriš
izvuci haljinu!
Obuci haljinu! short and shiny
or long and shinier...
Nabaci make'up!
povuci stolicu! Sjedi!
I kreni pisat
Dok potomci su zaboravili da sam ja, a
Oduvjek su povratci u meni budili neku
Čudnu nelagodnost što mi užasno prija...

27.11.2010. u 12:34 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.



Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr