Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (6)

  travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga




Free Music - Music Lyrics

Free Music






subota, 14.04.2007.

bok ljudi

bok ljudi SRETAN USKRS SA ZAKAŠNJENJEM
I kao prvo taj post nisam pisala ja nego nemam pojma tko zato ću ga i izbrisati!!! Sigurno znam ko je ali neću reč!!! meni je iva OK cura nekad malo dosadna al dobro može proč!!!!!!**** ako vidiš (ana,iva ili netko iz vašeg društva) nešto o vama recite mi jer ja baš često nepišem postove i neidem na svoj blog!!
headbang headbang headbang sorry iva to ja nisam napisala headbang headbang headbang no no no

ah dobro no kako ste mi vi? ja sam odlično samo mi smeta što sam dala nekom moje korisničko ime i lozinku pa taj netko piše postove umjesto mene morat ću napravit novi blog ali ovaj neču brisati!!
ajme neda mi se ić u školu u ponedjeljak MRZIM ŠKOLU (a ko ju nemrzi?) yes yes yes yes dead dead naughty naughty



| komentari (9) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.