flofl12345

11.04.2009., subota

neki više-neki manje

Da li vam se kad desilo da ste mislili da nekoga poznajete,onak dobro?!
I onda šok...totalni šok....
Skužite da taj čovjek mulja,laže,a najgore od svega je što vodi dvostruki život....
Jooooj,koliko puta sam se opekla i opet sam u šoku da postoje takvi ljudi...
Kreten,(nemam ljepše riječi), je još i uništio par života oko sebe...
Family,prijatelje,ma sve je odbacio zbog svoje gluposti....
Baš sam ljuta...
Uf...

Uopće ne znam kak da mu se obraćam i da li da mu se uopće obraćam...

Kad sad pogledam unazad i nije mi uvijek bio čist,ali svi smo mi pomalo ludi (neki više-neki manje), pa sam ga uvijek prihvaćala onakvoga kakav je......

Ma,sve u svemu, bljak....

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.