Wtf si this?!

09.08.2006., srijeda

Opširniji post!

Evo,ljudi vratih se s mora,bio sam u Turnju,za one koji nezneju pokraj FilipJakova,pokraj Zadra!Bio sam tamo 2 tijedna.Išo sam se naći s Pranjićkom u Splitu.Bilo je super,a i došle su njezine frandice!Evo nikog u Zagrebu za zajebavat se,a jučer sam bio na tekmi Dinamo-Arsenal!Neću komentirat tekmu sam ću reć da je Turina totalna zbunjola!LIk primi gol i umjesto da se sabere u slijedećoj minuti opet primi gol!E pa ono bi i moja baka obranila!To je to sad surfam po internetu pa sam našo neš s Lnkin Parkovim pjesmama!To je to pozdrav,samo za tebe NONAME-ti imaš takav nick zato kaj te doktor kad te mama rodila došo tvom starom i reko:Gospodine,ispričavam se ali evo vam vašeg sina!I onta ti starci nisu dali ime jer su te se sramili!Heheheh pozdrav majmune!!!!!


Super filmići!
Goku vs. Majin Vegeta


Amv Goku Vs. Majin Vegeta


Vegeta's Life - One Last Breath


Ovaj mi je najbolji!

- 13:16 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Nekaj o meni

Free Hit Counter
Free Hit Counter
Šta se bojiš,klikni slobodno!!!!!!!!!
Dont












ime:Ivor
prezime:flego balvan
Imam 14 godina,treniram plivanje,zivim u trnju.....................ak vas kaj zanima pitajte


najbolji fredovi:

Click here to get more cartoon dolls like this!
ivana pranjić:super cura,zgodna...............spremna za zajebanciju.......sve u svemu ............dobra cura

Click here to get more cartoon dolls like this!
mya runtas................................sta da kazem o njoj............super cura...............zgodna.........uvijek za zafrkanciju...........to je to

Click here to get more cartoon dolls like this!
MALA Tea..................užasno je mala....................plavuša,,,,,hehehhehehe..................uvijek ima neke fore.........



Click here to get more cartoon dolls like this!Trpy...........pa super frend uvijek spreman na zajebanciju..neki dan me dobro zajebo al to ostaje među nama .......uglavnom lik je zakon

Click here to get more cartoon dolls like this!
capan.................dobar frend ljudi pljuju po njemu al njega boli kurac......lik je zakon......uvijek se zajebava s trpyem

Click here to get more cartoon dolls like this!

briglja..............pilio me da ga stavim pa eto te.......si zadovoljan????stalno se zajebava...........tuče dexsa................ono OBIČAN dječak koji se veseli hehehehhe

Click here to get more cartoon dolls like this!
Kova................moj best frend,,,uvijek napravi neko sranje,al se izvuče...........zakon je ,uvijek ima smisla za humor,a ak ga neko zajebava to ne prođe dobro

Click here to get more cartoon dolls like this!
Vux.......velka faca...........isto tuče dexsa..............ima uvijek odlične fore.......

Click here to get more cartoon dolls like this!
Dex.........svi ga tuku.....jadan.............za svako srnje koje napravi nikad se ne izvuče.........sve usvemu da se ne pravi glup bio bi sasvim ok dečko...

Click here to get more cartoon dolls like this!
Kalinić................mali zajebant..........al dobar frend,sve podjebava kad god stigne.....................

Click here to get more cartoon dolls like this!
Ćorić.................malo je zbunjen,al se u zadnje vrijeme sredio malo........................stalno igra košarku kad god stigne,i kad ima slomjenu nogu....................


blog layout

blog layout

:jebena fotka

Linkovi