18.02.2006., subota

poanta - Pretilost je ipak bolest

Naravno, svi znate da je danas Janica osvojila ocekivano prvo mijesto [kao obicno]. Trebali ste vidit facu od [debele] Anje Person. Bila je to mjesavina iznenadenja, bijeasa, gadenja i poraza. Sigurno zato sto je natukla jos osam kila i puca po savovima od snage [debljine]. Na njeno veliko iznenadenje Marles Shild je odvozila svoj najbolji spust [vjerojatno] do sad. Fala ti boze da je onaj [*some text missing*] Ivica osvojio srebro. Ajme boze Severina je na televiziji. ''Ja sam djevojka sa sela'' [znamo Seve, znamo].

Prica se da Seve marljivo radi na novom 'dokumentarcu' kojim ce poucavati o 'ljubavi' mlade pripadnike nase nacije, naime od 0-3 mjeseci starosti.

Ali to nije moja tema.

Sad sam ostala bez inspiracije [nije ni da sam je imala prije], kriva je ''hrvatica''.

Nisam doma.... kod frenda sam..... bilo bi dobro da odem doma, da me moji ne zaborave. Pa ono, ja kucam na vrata, ulazim u kucu a oni 'A koja si ti?'. Nebi bio prvi put. Ali moja [ne] draga mama radi cupavce [kojih vec nema, zahvaljujuci mojoj sestri] [samo pretpostavljam]. Pretilost je ipak bolest.
A ja se moram udebljat pa, idem doma.
- 20:05 - Say Something (1) - Pokazi Svijetu - #