srijeda, 19.03.2008.

YO!

yo people!! vc up? hehe evo idem ja napisat new post...danas zadnji dan škole...jeej..baš kul...hehe danas je bilo ok u školi, opet sam propjevala haha, što je provociralo Verina haha...after school smo išle ja Mateja & Iris u "skubidu" hh, papati i išla je matejina slatka mala sestrična...after that smo Iris ja & Kiara išli u River, Elu, pa...tako dalje...e da igrala sam u subotu županisko...i druge smo... izgubile smo u finalu od Grbarika...ah ipak je sudac bio iz Grabrika...al ok....ii išla sam van hehe...bilo je baš zakon! al fakat je bilo super...moglo je bit jo malo bolje(il ne)...da sam htjela...al nisam...hihi (ok VI znate o čemu je riječ), Onda kad sam došla doma...of corse došla ja na msn...ii saznala puunoo togaa...a prije toga bila zbunjeni pijani idiot!! da. Al ok...samo mi je žao što se trabalo dogodit tako nešto da bi znala tko su mi pravi fredovi, a tko ne...cerek ...i baš je bilo kul tu večer, tj. noć on the msn...hehe...nakon što sam saznala i raspravila neke stravi, zajebavala sam se...i dogovarala se...hahah ajm stjupid!lud I sad su uskršnji praznici...nadam se da će bit dobrii...ma naravno da oće...(stara mi je na bolovnju pa gnjavi) al...riješit ćemo i to...hehe....Danas napokon idem na trening...iako me noga još boli...al zaboli me...ipak sam ja FLEGMA...hehe...i u ponedjeljak idem u ZG na krstitke...zubo I to je valjda to zasad od mene za vas....
pozZzZzZz svima & kiss ;)

Image Hosted by ImageShack.us

- 16:12 - Komentari (32) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.