srijeda, 05.07.2006.

thets ol fouks!;)

koferi spremni,za 8h idem na more....jeeeeej!!!smijehpartysmokin
ne znam još na kolko idem(to se kod mojih nikad ne zna,na duže ziher),al znam da furam cijeli ormar i da ću ić u Novi Vinodolski na koncert Prljavca krajem 7.mj!winki'm cool,yeah baby!coolblack jack!!!nut
danas navečer sam malo bila u gradu na "oproštajnoj cugi" s Mateom,zicnule smo se u esco,popušile kutiju,pogledale pol tekme i chillale..nekak mi je bilo čudno da više neću 2.mj otić u centar na kavu,komentirat pice(i have only one word for you-bang),al jebiga ova 2.mj ću se lijepo pijana valjat po rivi!lolthumbup ili kako bi moj dragi drug Roby reko:pijan majstor=dobar majstor!to ćemo još vidjet dal je točno...evo neš za malu Maree-jesi se upisala na kraju u 2.?i naravno da ćemo se upoznat čim se ti smjestiš u raz,pogledaš face,isplačeš nakon kaj si shvatila di si se to upisala itd.wink hehe,joke
sama sebi sam dosadna,idem se još malo pakirat!haha
neću više pisat ove dane,al ću vas zato čitat(be careful!!wink)
dobru zabavu ljudi,gdje god bili and remember-bole biti pijan neko sam,nananalala il kak već to ide!lolsmijeh
pooooooooosa

- 01:00 - Tvoje riječi ( 13 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>