utorak, 30.05.2006.

Hard to concentrate....

aloha!evo konačno i ja odlučih napisat novi post...-a kaj da vam kažem-(mateawink),škola nas ubija jednog po jednog..ja sam od subote bolesna,izležavam se doma i molim boga da sve ovo što prije i bolje prođe..danas nam je dan škole,mislila sam s frendicom ić na otvorenje Bundeka,al u ovakvom stanju bolje da ne idem ni 2m od mado!užasbang!!ljudi moji ne znam kaj da vam više napišem,izdržite još ovih 11 dana i onda uživaaancijaa!party by the way-evo vam još malo peppersa!wink koji vam je njihov cd-najboljši-?wink

All I want is for you to be happy and
Take this moment to make you my family and
Finally you have found something perfect and
Finally you have found.....
..................................................................
Do you want me to show up for duty and
Serve this woman and honor her beauty and
Finally you have found something perfect and
Finally you have found...yourself
With me....will you..agree...to take
This man into your world...
And now...we are as one....

- 10:15 - Tvoje riječi ( 14 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>