nedjelja, 07.05.2006.

California rest in peace.....

Predobar vikend!!!u sub ujutro krenusmo in Italia,nakupovali se gluposti i presmiješnih pljuga(od šarenih do onih ULTRA tankih!)smokinsmijeh
popodne smo došli na more,prejebeno...sunce prži,more,čist zrak....vidla sam se s par frendica koje tam žive,prisjetila sam se ljeta i ne mogu dočekat kraj šk.god i more...!zujo navečer smo otišle u Crikvenicu,upoznale neke likove iz Selca i uživale!cerekmaloprije sam se vratila u Zg i kao sad bi trebala učit-al NIŠ od toga!wink
U utorak izlazi Stadium Arcadium od Peppersa,cd ima 20 i neš pjesama,dijeli se na 2 dijela(Jupiter i Mars)e ja ću prva čekat u redu za njega!yeshaha
stvarno mi je trebao ovaj vikend,cijeli prošli tjedan sam bila u nekom bedu...no
idem sad laganini,crknuta sam!dead kak je vama prošo ovaj vikend??pozz svimablabla
kiss

- 19:51 - Tvoje riječi ( 10 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>