nedjelja, 02.04.2006.

i HATE SUNDAY!!

Eto,laganini se i vikend bliži kraju..a baš mi je bio dobaar...yes slijedi kratak sadržaj mog petka i subote:
Petak:Dan mi je prošo brzinom munje..u školi sam se cijeli dan krumpala,pobrala 5 iz lat i nakon škole otišla sa sisterkom do grada.Navečer sam išla na cugu s frendicom s mora i kad sam se vraćala mado naletih na bivšeg-jupii!headbang
Subota:Starci su mi cijelu subotu bili na moru-konačno malo uživancije!smokin,e od 12 do 4 sam švrljala gradom s frendicom i svakakvih trebica smo se nagledale!(od jedne s dlakavim čizmicama na petu,do jedne s dopičnjakom i natikačama..bang!)Do 8 uopće nisam znala di ću van,Aneta i Matea su išle u Melin,Tina i Sara u Bogaloo,ove ostale u Saloon(?!),a ja sam bila tako bezvoljna..Na kraju me zvala frendica da odemo negdje na cugu,vidjet kaj ima vani i doma.i tak smo se nas 5 cura našle na trgu i kenule prema HardRocku gdje već cijeli repertoar benda znam,ko i ljude tak da smo na kraju završile na Jarunu gdje su nastavili tradiciju pucanja u svim klubovima gdje se puštaju cajke.Sjele smo se u Aquarius,cugnule vupi i još se muvale tu po kvartu..sve u svemu,nije bilo tako loše,vidjela sam dosta zgodnih momakanaughty haha!među njima i jednog bordera sa skijanja!mmm...eekjoj jedva čekam slij.vikend...wink
izgubio nam je Ljubo meč s Federerom!no Di ste vi bili jučer?(ko god dođe na ovaj blog nek odg,hehe)yes
adios,amigos!!kiss

- 21:08 - Tvoje riječi ( 19 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>