< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


MADE BY:ENA ... ŠARENA

opis bloga...ako ga se može tako nazvat...heheh...smijeh

...cve i cvacta... fino

eeee.da.skoro zaboravih napisat...ako mi neko želi nešto reć,može to napravit na ove 2 adrese...

ifanchica@hotmail.com

en.netlog.com/ifanica


timber floors
timber floors Counter

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



by:sweet devilish girl

...svaštara...

žana
martina
mračni d men...hh...ima suuuuper priče na blogu...
adrijana
željana
liveundead
vampiredoll
turk
garaža


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Counter Stats
pda accessories
pda accessories Counter

srijeda, 21.11.2007.

...malo slikica...naaaaat...belj

neznan šta da van pišen,pa ću stavit slikiche...hmda..očito ipka neću..jer su mi sve prevelike i onda to sve skupa izgleda smiješno...a jbg...a htjela san van stavit sliku od mojih ljučibastih starkica...ja njih vovim...cerek....i ja bi van htjela taaako puno stvari napisat i opisat..hh..ali neman baš vremena...a ni volje,jer bi to bili postovi ko i kad san tek počela pisat...od nekih 1500 riječi ili više...a to mi se stvarno ne da...ako već želite čitat nešto,čitajte te stare postove,oni su mi ful kul...rofl...to je još iz dana kad san bila mlada i neznan šta...a da,e,sad san fulllllll stara,pa ono..ma pišen gluposti...a bolje išta nego ništa..i za kraj nešto za sebota...

...efo ti za 18. rođendan...rofl

Image Hosted by ImageShack.us


ajde ljudofi...pa se čitamo...deadpartysmokincerekfinopjevacoolmah

- 20:00 - Komentari (23) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>