< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


MADE BY:ENA ... ŠARENA

opis bloga...ako ga se može tako nazvat...heheh...smijeh

...cve i cvacta... fino

eeee.da.skoro zaboravih napisat...ako mi neko želi nešto reć,može to napravit na ove 2 adrese...

ifanchica@hotmail.com

en.netlog.com/ifanica


timber floors
timber floors Counter

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



by:sweet devilish girl

...svaštara...

žana
martina
mračni d men...hh...ima suuuuper priče na blogu...
adrijana
željana
liveundead
vampiredoll
turk
garaža


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Counter Stats
pda accessories
pda accessories Counter

četvrtak, 08.11.2007.

...hmmmm....

ovo je post za jednog čofjeka koji za ovo NIKAD neće doznat,a još manje pročitat...
...a da,za njega..baš za njega...a..znala san da će ovako završit...samo si nisan htjela priznat,ali ovako je bolje..i tebi i meni...hh..neke stvari mi nisu bile jasne,a vjerujem da nikad i neće bit ,ali...to je prošlost...ko i ti...idem dalje...za tebe neznan kako ćeš i šta ćeš...a kužiš uvijek ćeš mi bit tu negdje,ko i ja tebi..hh..pa sam si to reko...jes jes...a pametan si ti,znaš...onako...e,i da mi je još uvijek onoliko stalo do tebe,bila bi ljuta na tebe zauvijek...ali nisan...jer mislin da to nema smisla(ko šta ni mi nismo imali u zadnje vrijeme)...ali ipak...malo je bed...zapravo ni nije toliko..držalo me prvih sat-dva nakon,ali poslje ne...i sad mi je super...ko da mi je neko skinuo tonu kamena s leđa...hh...čudno mi to zvuči...jaaaaako čudno...i to je to malac...peace...


efo mene opet ljudi moji...hhh...opet san ona stara...jes jes...joohooj...baš mi ljepo sad...smokin...me ne zbog toga...ne bi ja to nikad...LoL..smijeh...aj ti boga,san se raspisala...hehe...ma evo,napisat ću riječi od jedne pjesme koju san jučer nabavila i stalno stalno stalno ju slušan...istina,riječi su malčice čudne,ali pjesma je rađena baš za mene...aha,ova pjesma i još 895 njih...hihi...efo..




PEARL JAM

LIGHTNING CRASHES


Lightning crashes, a new mother cries
Her placenta falls to the floor
The angel opens her eyes
The confusion sets in
Before the doctor can even close the door



Lightning crashes, an old mother dies
Her intentions fall to the floor
The angel closes her eyes
The confusion that was hers
Belongs now, to the baby down the hall



Oh now feel it comin back again
Like a rollin thunder chasing the wind
Forces pullin from the center of the earth again
I can feel it



Lightning crashes, a new mother cries
This moment shes been waiting for
The angel opens her eyes
Pale blue colored iris, presents the circle
And puts the glory out to hide, hide




i to bi bilo to....
lov ja
cerek rofl fino

- 19:50 - Komentari (9) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>