online

Free Site Counters
Free Site Counters

Ja sam jedna curichka..

dosla sa sela..preko manjeg grada..pa sve do velegrada!!
Bila sam pristojna..tiha..mila..
..chemu me mater nauchila!!
U svoje krilo me primili decheci iz kvarta..i otvorili mi jedna, sasvim nova vrata!!
Pocela da pusi, pocela da pije, ko predsjednik razreda pocela da tuche i govori pizdarije!

Od toga nesto otpalo, nesto ostalo, nesto se nadodalo, puno se promijenilo...

Pushim i dalje..i ne namjeravam prestat..nekako mi lezi u ruci..smokin

Pijem nesto manje..koliko se po hrvatskim obichajima prilichi..naughty
Prostachim..a nekad vishe ( naucila sam i par novih :) a nekad manje..usosi me nabrijanost!!

..naucila sam puno toga..i zelim josh vise..

..napravila sam..za sada jako malo toga..al penjem se :) ..

..izmjenjala radnih mjesta ko kiki kondoma..

..nabavila si zhivotinju za razmazit..(jedno musko ne pokriva sve..a postena curichka pa neche dva :)..

..uvijek okruzena gamadima..(..od zohara u stanu do nepozvanih homo sapiensa koji mi gmizu po putu i traze da ih gazim)..

..uvijek okruzena masama dragih, duhom mladih, u moj zhivot pozvanih ljudi..

..uvijek grchevitog izraza lica - od siline smijanja!! rofl..

..uvijek samo da je neki moving..druzenje..bilokad i bilogdje..

..i naprosto obozavam ljude (cak i onu gamad) i sve zivotne situacije..a di cesh drugdje bolje nauchit!!


Al u sustini sam ja ostala ja...skoro chelave glave, u petama, na po' musko a na po' zensko, prljavog jezika i cistog srca s vjecnom muzikom u glavi mah














~ flat ~

četvrtak, 12.04.2007.

...ta-na-na NAAAAAA!!!!!..


I evo ga! Dan D je konačno objavljen!! Streslo me jučer kad sam vidjela na web stranicama datum pismenog dijela testiranja 20.4.2007. u 9,00h!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Uffff..oblio me hladan znoj!
Vrijeme da se krene!!

Od sutra sam na bolovanju-vec sam zvala doktoricu i sve joj detaljno objasnila, i onda 8 dana strebanja.

Sve sam vec jednom uspjela prijeci, al u zelucu svejedno kamen!

A j..ga, stra' me! :)

Uzbudjenje, panika, nervoza, znoj, cirevi u zelucu, metabolizam sve u 16!!! Sao da se ne raspadnem prije 20-og!

...fiju...uf...tdum-tdum-tdum-tdum... srce ce mi iskocit!!!

oke...sabiranje...

A poslije tog testiranja pravac more-Barbariga! Da odmah zaboravim na sve i obnovim i napunim baterije!

Ovdje vec svi slave, festaju, pricaju kao da je to gotova stvar-a mene samo zasharafi u zelucu kad se sjetim koliko je jos toga ispred mene i nastojim zadrzati hladnu glavu i pamet na mjetsu!!

I btw, pored svega ovog, jucer sam se "odlucila ostavit cigareta"!! Pojma nemam koliko mi je to BAS SADA panetno, al kad pogledas-nikad nije prava prilika za prestat - barem sto se nas pusaca tice. Zapravo tajna velike moci i motivacije lezi u tome da sam zakljucila da mi je to pusenje luksuz koji si (narocito) ovaj mjesec nemrem priustit............i tak..... :)


- 13:33 - drekni GLASNO!! (5) - crno na belo - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

brain Photobucket - Video and Image Hosting storming...

Pomozimo maloj Anji






UKLJUČI SE I TI!!!



Gmailajmo se ! :)

flatcoldina@gmail.com


"Jednom mi je netko rekao da sam kukavica jer uvijek pratim razum, a ja sam se u potpunosti složila s tom osobom.
Naime, kada imate srce kao u kunića, ne preostaje vam drugo, nego da pratite razum.
Doduše, ponekad se i ja zasitim svojeg razuma pa ga malo utapam u raznim destilatima, a to je po meni još veći kukavičluk."
Terra Desolata


"Bolje koliba puna smijeha, nego palača puna plača..."




"Penis bonum pax in domum!"



" VENI VIDI VICI!!"



Savjet Crvenkapici: "Čuvaj se šumice i fuka bez gumice!!"

Photobucket - Video and Image Hosting





rofl..Dječji biseri...rofl


Photobucket - Video and Image Hosting


TKO SI TI?
• To me pitaju mama i tata kad me tuku, a ja im odgovaram da sam njihovo dijete.
• Ja sam fina djevojčica i lijepo pišem po čistom zidu.
• Ja sam deda jer se zovem kao on.

ŠTO NAJRADIJE JEDEŠ?
• Volim sve, a najviše grah s dokoljenicom.
• Volim i pekmez od šljivovice.
• Meso od pileta s drškicom.
• Najslađe jedem kupusa od salate.
• Što drugo nego kuhano jaje na oko.
• Najviše volim da ne jedem. A kad moram kažem da nisam gladan, da me
boli srce, uho i da imam krajnike u trbuhu.
• Volim jetrice i druge unutrašnjice.

ŠTO JE SLOBODA?
• Sloboda je kada pitam mamu da li smijem uzeti čokoladu, a ona kaže: „Uzmi slobodno!“

ŠTO JE DJETINJSTVO?
• To je moj život kad sam bio mali.
• To dobijemo kad se rodimo, pa poslije prođe.
• Djetinjstvo je kad gledaš slike žute boje.

ŠTO JE PUBERTET?
• Neizlječiva je to bolest. I doba kad ti brkovi narastu preko noći.
• Pubertet je život sastavljen od gluposti.
• To je kad prestaneš biti djevojčica i slobodno se možeš šminkati.
• Kad sam s dedom stalno pričamo o djevojkama iz tog puberteta.

ŠTO JE ODGOVORNOST?
• To je nešto što svi traže, a nitko ne zna što je. Ne znam ni ja.
• Čuo sam da je to nešto jako teško što ne može svatko nositi.
• Odgovornost je kad ja tražim sladoled, a tata odgovara: „Ne može!“
• Odgovornost je kad odgovaraš prijatelja da ne uči i nagovaraš ga da
se igra.

KAKO SE PRAVE BEBE?
• Sram me je to reći jer je to bezobrazan posao.
• Prave se noću, zato žmire kad se rode.
• To je jedan glupav posao za koji se prima dječji doplatak.
• Bebe se prave od rode ili od kupusa. Kako ko voli.
• Bebe se prave kad si dobar pa ti rode brata, a onda je on glavni pa si
uzalud dobar.

ŠTO JE HOBI?
• Te štapiće sam jeo kad sam bio mali.
• Moj hobi je da kvarim televizor.
• Hobi mog dede je laganje bake i hvatanje riba.
• Hobi je nešto besplatno što te skupo košta.

ŠTO JE HOROSKOP?
• To je nauka zbog koje se ne ide u školu.

TKO JE PAPA?
• On je predsjednik muškim i ženskim popovima.
• On je isto što i Sveti Ante samo što je živ.
• Kad je Božić ili Uskrs on pjeva, a nije snimio CD.
• Papa je onaj što se prekriži kad mu mi mašemo.

ŠTO JE POLITIKA?
• To je lijepa riječ za pokvarene poslove.
• To su ljudi koji čudno pričaju da bi drugi mislili kako su pametni.
• To je kad stričeki u odijelima lažu pred puno ljudi, a ovi im plješću.

ŠTO JE EURO?
• Euro je kad na televiziji pobijedi Moja štikla i Lordi.
• To je isto što i eurokrem samo u manjoj tegli.
• Čuo sam kad je mama rekla susjedi da je gledala Eura sa onoga svijeta.
• To su najskuplji novci koji se kupuju kad primiš plaću.

ŠTO JE JUGOSLAVIJA?
• To je ono gdje smo živjeli ali više ne postoji.
• To je država u kojoj su nastali Srbi u raspadu.
• Kad nešto imaš pa nemaš, onda je to Jugoslavija.
• To je sestra od nekog Jugoslava, al je ja ne poznajem.

ŠTO JE GLAVNI GRAD?
• Tako zovu Zagreb na televiziji.

TKO JE SLOBODAN MILOŠEVIĆ?
• To je tip što je jednom bio glavni.
• To je striček kojem se sudi na televiziji kad nije bolestan.
• On je bio jako dobar, ali ga ne vole zbog žene.
• Njega su odveli jer je tukao policiju.

ŠTO JE NACIONALNI INTERES?
• To je nešto što se stalno izdaje.
• Naši susjedi to imaju, a mi smo imali pa smo dali njima.
• To je ma gdje otišao pa da si Hrvat.

TKO JE DOKTOR NAUKA?
• To je doktor koji liječi nauku.
• Doktor nauka je naučno biće.
• To je onaj što ne nosi bijelu kutu, nego odijelo pa je smiješan.
• On ti ne kaže da otvoriš usta i kažeš Aaaa, samo on priča.
• To je neki što se maskira, pa ne znaš da je doktor.

ŠTO JE KULTURA?
• To je kazalište, a mene često vode u kulturu.
• To se dobije u kući i nosi se kamo god ideš.
• To se sadi na selu, pa se poslije prodaje na placu u gradu.

ŠTO JE KLONIRANJE?
• To je kad se clown nervira.
• To se radi na ovcama, a poslije će na nama.

ŠTO JE MAFIJA?
• Kad se kradu trešnje to nije mafija.
• To je jedan gospodski, vrlo plaćen posao.

ŠTO JE DROGA?
• Moj deda se drogira. On je dijaboličar i svaki dan daje sebi drogu iz
šprice.

ŠTO JE PRESS KONFERENCIJA?
• To je kad jedni pitaju, a drugi sjede i piju Pan pivo.
• Na to se tjeraju novinari.
• Ko god hoće nešto slagati on napravi tu konferenciju.

ŠTO JE AEROBIK?
• To je stočni aerodrom.
• Kad trčiš uz muziku a nisi balerina.
• Da bi dobio aerobik moraš biti jako debeo.
• U to vjeruju samo ružne tete.

GDJE JE AMERIKA?
• To su oni što ne znaju gdje je Srbija.
• Tamo su živjeli kauboji i indijanci, ali su se poubijali pa sad žive samo
glumci.

ZA ŠTO SLUŽI KOMPJUTER?
• On služi da mama i tata ne spavaju više zajedno.