Onaj-koji-zna

subota, 21.10.2006.

Dalje...

Joe i Pink Fairy. Novi par. Doduše,ne toliko novi.Skupa su skoro godinu dana. Dakle moja najbolja frendica Pink Fairy je prohodala s Joeom,dečkom iz razreda. Ispostavilo se da je on od prvog razreda bio zaljubljen u nju. I fakat je istina. Dečko ju voli. Vidi se iz aviona i drago mi je zbog toga. Malko se zatvorio otkada je s njom u vezi.Šteta, mogli smo biti frendovi. No,možda još uvijek možemo. No, malo o Pinky i Joeu. On ju je pratio u stopu. Nosio joj stvari,stvarno ono, sve... I tako je Pink Fairy zanemarila Iris.(jednu curu koja joj je bila best frendica i koja ju je spojila s njim) I tako se meni Iris žalila kak ova više ne izlazi s njom itd...I da,čudno je to bilo. Kad god bi mi išli na kavu,išao bi i Joe. Fakat je lik,mrak. Meni nije smetalo njegovo društvo,dapače, volio bi da i sada izađe kad ja i Pink Fairy izađemo.Samo kaj se nešto događa.Oni jesu skupa, ali ne više "toliko skupa"-ako shvaćate kaj hoću reći. Fairy je uvijek zatvoreni tip. Zbog toga mi se jako svidjela. Ne povjerava se toliko...takav sam i ja. Ali mi je žao,jer znam kako je to držati neke stvari za sebe i ne reći nikome/zato sada pišem ovo/. Ako postoji problem volio bi da mogu pomoći.Joe je stvarno dobra osoba i volio bi da stalno budu skupa. Jer imati nju kao frendicu i njega kao frenda mi puno znači. Ja jako pažljivo biram prijatelje.Nemam mnogo bliskih prijatelja- 2 best frenda, dvije best frendice i ostalo su sve poznanici,ali ne ljudi kojima bih mogao sve povjeriti. Tražim balans. Eto,izgubio sam se headbang
Jebivjetar,,,to je ime jedne prijateljice koja je jako dobra zabavna, no lajave i ne baš pouzdana.Nikad neznaš kada govori istinu a kada laž...Možda je to malo pogrdno ime,ali...u nastavku slijedi malo o njoj...

21.10.2006. u 16:13 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  listopad, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Listopad 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Na ovom blog-u ću iznositi sve detalje života mojih prijatelja,prijateljica,rodbine, i poznatih mi ljudi.Ponekad,možda samo stanje moje preverzne svijesti. Neću spominjati ničija prava imena već nadimke...oni koji se tu nađu možda se prepoznaju...no neka ne strahuju...njihov pravi identitet je siguran samnom. Uživajte...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Malo o meni


Ime: Flaming Eye

Zašto- jer sam plamteće "sve"videće oko

Godine: 18

Horoskop: Riba

Obrazovanje: Valjda faks dogodine

Ambicije:Van vašeg poimanja

Hobiji: sve po malo. Gledanje filmova/u velikim količinama/,čitanje knjiga,pisanje, magija i okultno

Volim: Skoro sve

Ne volim: prepotentne ljude (iako i sam znam biti takav)

Životno geslo: Daleko od očiju, daleko od srca

Zakucajte na moje dveri na : darkeye@net.hr

brže čitaj prva slova eto tebi mog profila

F Fine
L Luxurious
A Adventurous
M Magical
I Intense
N Neglected
G Great

E Earthy
Y Yummy
E Earthy

svratite do;
Plava amazonka thumbup
Lady Butterfly cerek
Rainbow wave
Trio jedan jedini- mah