< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga and me..

Blog je za mene- nacin ispucavanja zbog nepravde prema meni malom zoharu u ovom velikom svijetu....
Ovo je moj- mislim peti sesti sedmi ili 10 blog nisam ziher
Prosli blog????- zaboravila sam nick i pass prvi put u zivotu al dobro...


ako me ko treba:

r_matija1@hotmail.com

JA, JA I RUDES

Ovak.....
Ovo je moj blog o mom zivotu u metropolI.

Ja sam jedno posebno dijete iz rudesa...na tresnjevci, a uglavnom za neznalice blizu jaruna.


Imam cudno ime.... Matija. AL to je ljudi ponavljam musko/zensko ime.

Rodena sam jednog kobnog dana 20.02 ( isti dan kad i kurt cobain al ne slusam nirvanu...al mi je zgodan)

Uzivam u muzici....stalno nesto slusam pjevusim ili mi se neka pjesma vrti u glavi

Slusam:

Hladno pivo, Travis....Kaiser chiefse....(indie rock, brit rock)
Obozavam pisat pjesme, crtkarat,sportove opcenito najvise atletiku...decke,kompjuter(ovisnica), zajebanciju, vukove, cokoladu najvise na svijetu...


Mrzim
forsere, umisljene ljude, droljaste cure, priglupe ljude, narodnjake, tzv. fightere ..... i pileca jetrica bljak....

Treniram
atletiku na mladosti sa super curama i par koje bi svatko najradije pribio za zid....
sa simpa deckima i par koji su glupavi....

JA nisam umisljena
mogu biti kucka al vecinu vremena sam dobra wink
imam svoje zute minute....(precesto neki kazu)
nisam lijepa nit sam ruzna.....
nisam ono sto ti mislis da ja jesam

I moras me voljeti!

srijeda, 11.04.2007.

Napokon....hals i jos neke gluposti

Napokon dobih Cd-e od hladnog piva na koje sam cekala predugoooo
Jer ih je jedan pametni mislav nosio na trening par dana za redom a mene nije bilo
A kad sam dosla izvadi on cd iz torbe a kad ono cd savijen. Zadvila sam ga skoro….mad
Al ima vremena…obecala sam mu da cu ga maltretirat psihicki i fizicki putem do varazdina u subotu.smijeh
Imamo u subotu natjecanje (hals- to je samo za sjeverni dio hrvatske) a ja sam malo onak prehladena cini se…nemam srece sa natjecanjima.
Prehladila sam se prije dvoranskog al sam ipak isla s temperaturom i tri kutije tableta u torbi, prije skolskog su me boljeli kukovi jedva sam istrcala stotku i na kraju bila sesta i sad prije hals-a opet me hvata. Plakat cu se L….
Jucer:
Tea, dorotea i ja smo prije treninga isle u grad i malo smo se najele tak da su ove dvije kukale putem do mladosti kak ce one povracat.
Imale smo fakat bolesne ispade kad smo isle na mladost…mene je boljeo trbuh od smijeha a teu od velicanstvene kombinacije bureka i mcflurrya –neskvik yeah…
A doroteu od sladoleda (karamela je imala okus ko kavanamcor)…i shake-a od pol litre.
Na treningu je bilo vruceeeeeeeeeeeeeee ja sam se skuhala i zato zelim onaj fensy smensy top tak da mi ne bude vruce.
TANJA je JOS UVIJEK u rudesu…nikak da se odseli….mislim meni je super al ona je vec lagano luda heh….
ja sam vec 14 godina u ovoj kucici i nikam nejdem jos cetiri godine….Za 18 rodendan ocu kucu na pantovČaku i bmw u garazismokin….mogu samo sanjat….

Sad su praznici a ja nest malo ucim…zivcira me strka oko te srednje i bodova ovo ono…Ja ocu u KONCAR koji mi je dvije minute od kuce al starci ne bi dali…
Ma ne ja cu navjerovatnije sestu…

Joj opet ja o skoli omg….

Bolje da zacepim…

Nemam inspiracije.

Zapravo ne da mi se pisat…jbg

Zelim spavatizijev
Spava mi se
Jucer sam imala dva treninga..
Danas jedan i to nazalost popodne…
Morat cu se sad polako krenut spremat..
Ne da mi se
Barem ne jos
Ajd
Pozdrav
Stavit cu samo jednu pjesmicu…
Moju najdrazu sa novog albuma…

PITALA SI ME:

Pitala si me zašto tvoje ime
Nikad ne provlačim kroz rime
Zašto ga ne nikad ne ukrasim metaforama krasnim
Pa da se time hvališ kolegicama s posla

Ma nema šanse nema tih para
Da mi budeš dio repertoara
Pa da tvoje ime pjevuši 'ko stigne
Da si svatko tek tako na brzinu puni tišinu

Mislim da bih razbio gitaru
Da čujem da te fućkaju na pisoaru
Da me jednog dana gledaš poniženo
Iz kuta dućana gdje je sve u pola sniženo

Ova pjesma o tebi koja si mi sve na svijetu
Ovaj pokušaj da kažem neizrecivo
Će se naći jednom na nekom CD-u
Imati naslov cijenu i Bar code

Zar da radio voditelj kreštava glasa
Preko naše himne traži vlasnike pasa
Da se cereka, kao dobra je zeka
U svaki jebeni singl ubaciti jingle

Ništa nije sveto
Sve je bruto i neto,
Sve je zabava

Bitno da nešto svira za žedna uha
Da nikog ne dira dok pere il' kuha
Da narodu skrati onih osam sati
I da lijepo stane između dvije reklame


Stay tuned…

p.s. nosit cu fotic u subotu pa cu stavit slike..o boze na kaj ce to licit..lud



| komentari (31) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.