< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Ime:Marko
Spol:muško
Dob:17
Škola:Tehnička
Mjuza:Sve osim cajki :)
Volim:mjuzu, frendove, zabavu, ljenčarit, gleat muvise, cure i sve ostalo kaj vole mladi
Ne volim:cajke, debile, morone, imbecile, budale, kretene, retarduse i sve ostalo kaj nevole mladi

Obavezno posjetite ove blogove!

Ozey, među best uber kuL frendovima

leJa, cura je zakon!da malo češće piše postove bila bi uber zakon!

Žuga, loneli, car, super frend, nije gej!(or?)

Dvije chup@we seke, dobre frendice ;)

leJina seka, skroz opičena i loOda cura, naravno, u pozitivnom smislu!

tonkaČ, klikni pa buš videl il vidla =)

nedjelja, 08.04.2007.

Novi post piiiiiiih

Došo je i taj čas, na sam Uskrs.
Sjetio sam se da imam blog i užurbano počel pisat post.
I btw. sretan Uskrs svima kojima još nisam čestito party
U zadnjih mjesec dana svašta se izdogađalo al više manje sve je to beznačajno.
Inače ja sam dobro, naravno, moglo bi bit i bolje(da ima kakva cura koje me žele smijehsmijehsmijeh)
Jebenica mi je s ekipom iz razreda al još bolje je sa standardnom postavom Ozey,Galac,Babaž,Žuga,Leja iiiiii tako dalje..
Sutra valjda idem u neki metal birc, valjda bu bilo dobro zujo
Moram nać vremena(kojeg ionako imam preveč) da odem do kina pogleat 300.Bu išo ko da se skrpam s njima?smijeh

Za kraj, hit stoljeća(morate da pogledatesmijeh)



Prijevod prvog dijela rofl

Pojačajte malo, pojačajte malo...
(spontano mahanje rukama)
Moš ti-to, moš ti-to
pa ko te brate mislim pi-to
de si brate p-p-p-p-p-o beogradu skito
ko te brate kad si gladan pi-to
dal si brate bio na bazenu
il si bio sa nekom devojkom
u nekom vrtu.
zašto si bio u zološkom vrtu
kad si bio na zid smrti
tamo de su ljudi koji su gavrani
oni su gavrani, oni su vrani
a doći će apostoli koji su izabrani
oni će vladati duhovno ovim svetom i ostalom ovom malom planetom.
ljudi netreba da se mrze, treba da se vole
i meso ponekad treba da posole.
mene neki vole, neki me mr, neki me mrze
a nema veze.
u tome je poenta.
netreba ratovati,
treba ljud-ljudi da potpišu mir
jer to je brate kao kad jedeš sir
i možda malo ispržiš krompir
ali ustvari ti si dobar čovek i svi te gledaju i kažu: vidi ga ovaj dobar čovek
a kad kažu: a vidi ga ovaj zao
i sunce krao
onda je to bezveze
treba da budeš pošten brate
i da kažu svi: ou jeaaa

pusa mad



|Komentiraj 28| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.