< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Srpanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Ime:Marko
Spol:muško
Dob:17
Škola:Tehnička
Mjuza:Sve osim cajki :)
Volim:mjuzu, frendove, zabavu, ljenčarit, gleat muvise, cure i sve ostalo kaj vole mladi
Ne volim:cajke, debile, morone, imbecile, budale, kretene, retarduse i sve ostalo kaj nevole mladi

Obavezno posjetite ove blogove!

Ozey, među best uber kuL frendovima

leJa, cura je zakon!da malo češće piše postove bila bi uber zakon!

Žuga, loneli, car, super frend, nije gej!(or?)

Dvije chup@we seke, dobre frendice ;)

leJina seka, skroz opičena i loOda cura, naravno, u pozitivnom smislu!

tonkaČ, klikni pa buš videl il vidla =)

četvrtak, 15.02.2007.

Tune in, turn on, drop out!

Evo inspiracije za novi post!(fala konobarsmijeh)
Vidim, nekim ljudima smeta to kaj sam ja "metalac" a slusam sve i pljujem po svemu.Joj big deal, onak....pa to je fensi naughty
Ma neam ja namjeru nikog povrijedit, nedaj Boze...makar....ma svi mi grijesimo smijeh
Kaj se tice toga kaj sam ja kakti metalac: ne smatram se metalcem iako mi neki govore da jesam al ko ga jebesmokin
Slusam kaj god mi padne na pamet...Najcesce slusam ono kaj je naslicnije onome kak se osjecam.Nekad je to metal(most of the timethumbup) a nekad rap...ponekad cak i tehnjava 'n stuff wink
Sutra neam prva 2 sata, onak...koa sam ja faca ne?smokin
Cheers 2 aLL

|Komentiraj 6| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.