siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Srpanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Ime:Marko
Spol:muško
Dob:17
Škola:Tehnička
Mjuza:Sve osim cajki :)
Volim:mjuzu, frendove, zabavu, ljenčarit, gleat muvise, cure i sve ostalo kaj vole mladi
Ne volim:cajke, debile, morone, imbecile, budale, kretene, retarduse i sve ostalo kaj nevole mladi

Obavezno posjetite ove blogove!

Ozey, među best uber kuL frendovima

leJa, cura je zakon!da malo češće piše postove bila bi uber zakon!

Žuga, loneli, car, super frend, nije gej!(or?)

Dvije chup@we seke, dobre frendice ;)

leJina seka, skroz opičena i loOda cura, naravno, u pozitivnom smislu!

tonkaČ, klikni pa buš videl il vidla =)

subota, 27.01.2007.

Snoop Dogg-The Bidness

Subota je, ja bi trebao bit negdje vani ali kao sto i sami vidite nisam.Pitate se zasto?Odgovor je:zato kaj sam uzasno prehladen.Aaaaaaaaaaaaa jebemu a bas sam htio danas u kino headbang Pas mater, zas se meni to dogada???a jebemti prehladu i sve.
U zadnje vrijeme pocinjem slusat bas sve kaj se mjuze tice(znate kaj ja podrazumijevam pod mjuzu a kaj ne)...Slusam kaj mi se svida pa i hip hop.Al ipak preferiram metal smokin
U skoli je zakon ko i inace.Zajebancija na razini dead Jebemu u ponedjeljak odgovaram krvavi FMT i moram dobit 5.Ne zato sto ja to zelim nego zato kaj mi je profka rekla da ak dobijem 2,3 il 4 da ce mi u imenik upisat 1 headbang Znam da glupo zvuci.A to je tak kad je zena biatchmad

Dal je bolje bit pametan i ruzan il lijep i glup?smijeh
Preferiram nesto izmedu smokin

|Komentiraj 5| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.