siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Srpanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Ime:Marko
Spol:muško
Dob:17
Škola:Tehnička
Mjuza:Sve osim cajki :)
Volim:mjuzu, frendove, zabavu, ljenčarit, gleat muvise, cure i sve ostalo kaj vole mladi
Ne volim:cajke, debile, morone, imbecile, budale, kretene, retarduse i sve ostalo kaj nevole mladi

Obavezno posjetite ove blogove!

Ozey, među best uber kuL frendovima

leJa, cura je zakon!da malo češće piše postove bila bi uber zakon!

Žuga, loneli, car, super frend, nije gej!(or?)

Dvije chup@we seke, dobre frendice ;)

leJina seka, skroz opičena i loOda cura, naravno, u pozitivnom smislu!

tonkaČ, klikni pa buš videl il vidla =)

ponedjeljak, 22.01.2007.

Slipknot-Disasterpieces

Od danas naslovi postova su po pjesmama koje trenutno slusam.Jebeno se dobro osjecam, neak sam nabrijan(a ko nije kad slusa ovu pjesmusmijeh)
Jos jebenije je to kaj sutra neam skole.Sve to zbog jednog pišljivog natjecanja iz engleskog.Kad je profka ispitivala ko ce ic nisam se javio, neg tek kad me pitala onda sam reko "ok, ajd moze.".U sebi sam reko "ajd ko ga jebe, zbrukat se valjda necu"(mos mislit smijeh)Sutra se moje lijeno dupe mora ustat u 8 ak ne i kasnije.Ma valjda cu se uspjet ustat bez da me majka budibang(svejedno drš'te fige)
Danas mi seka imala ročkas a ja joj nisam niš kupio do zadnje sekunde(časa, kajgod).Morao sam po kisi ic u getro kupit neku biljku(neka na c).U mom uzbudljivom putovanju najebala mi čarapa jer je tenka propustila(khujoooo!!!)
Škola je seksi ko inače, tj zajebancija je fenomenalna!Jedino su profesori kuje(a ko bi drugi bio XD)
Ajd canis mater neda mi se više pisat, ko će to sve uopce citat xD
pozdraf.Volim vas sve!(kaje meni?smijeh)
Image Hosted by ImageShack.us Homer, idol svih ljenčina

|Komentiraj 7| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.