petak, 10.02.2006.

JUST ANOTHER SONG....

- 09:08 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

KA I SVAKI 3.BLOG...
VEĆINOM GLUPOSTI IZ MOG ŽIVOTA...
PROŠLOST,SADAŠNJOST I MOŽDA BUDUĆNOST...
USPOMENE...
DOĐITE I VIDITE,I NARAVNO SAMI PROSUDITE!

immortal

nemoj se ćudit anđele
što neću te,prepoznati...
ako te sretnen bilo kad i bilo gdje...
sa tobon neću...
sad imaš moju rić da neću ti olakšati
ako zbog mene ćutiš mir
i sve što prićaš samo govoriš u zid...
ja sa tobon neću bit...

jer imali smo kad govoriti
i isplakat se i oprostiti
al ti si bia sam sebi dovoljan
pa za ćime žališ...?
neman volje uvik sve razumjeti
i stalno boriti se a ne uspijeti
jer ti ćeš uvik bit sebi dovoljan...
pa za ćim ću žaliti...
za tobom neću...








'CAUSE THERE'S AIN'T NO PARTY LIKE AN ALCKOHOLY PARTY!!!

ABOUT MEEEE...

pa...niente speciale da kažen o sebi...
zapravo,ovo mi je totalno glupo...
najbolje da me vi pročitate kroz postove...
e..pa šta čekate??

estrange

when you are talking to yourself
and nobody is home...
you can fool yourself,you came in this world alone...

so nobody ever told you baby how it will gonna be,
and what will happend to you baby
guess we ll have to wait and se...

old at heart,but I am only 28
and much to young to let love braik my heart
young at heart but it is getting much to late
to find ourself so far apart...

I dont know how you supposed to find me latley
and what more could you ask from me...
how can you say that I never need you?
when you took everything from me...

stil talking to myself,and nobody is home...alone...

when I find out all the reasons,maybe i find another way
find another day...
with all the chaingin season off my life
maybe I need it right next time
and now that you ll been broken down
got your head up of the clouds
you are back down on the ground
and you dont talk so loud
and you dont walk so proud anymore...
and what for?

I ll never find anyone to replice you
guess I ll have to make it thrue
this time,oh this time
WITHOUT YOU!