We live by the gun,so we die by the gun

srijeda, 28.02.2007.

Zbogom!

Evo mene! Ja sam odlučio da vise necu pisat postove. Vise mi se neda!smijeh Imam pametnijih stvari za radit! npr: hm.... No dobro nećemo sad o tome. Mozda kasnije ce mi se ponovo dat pisat postove. Ako me trebate možete mi se javit na moju msn adresu: fizzo_zg@hotmail.com. Idem sad malo gledat telku. Btw ponovo sam bolestan. J**iga! IDEM, BOK!!!!mahwavemahhrvatska

28.02.2007. u 19:58 • 15 KomentaraPrint#

subota, 10.02.2007.

Bolestan sam

Pozdrav! Danas je Connect; za 3 sata i 30 minuta, a ja nemrem ić!!!headbangmadburninmadpuknucu A j**iga! Bolestan sam. Pokupio sam neku bolešćugu od mame ili od sister! Nemam ništa za radit, samo ležim u krevetu i gledam telku, nekad odem na komp. UŽAS!bang Al pišem novi post da si malo ubijem dosadu! Sad cu uskoro morat ić popit ljekove tj. tablete. Ima ih barem 6! Antibiotik, onda neke tablete da mi smiri kašalj (baš i ne djeluju), vitamine... Ima ih pun racku! Mene boli grlo i sad da gutam te ogromne tablete!!! Želim sto prije ozdravit! E da, još se moram i inhalirat!! Strahota! Ljudi ja vas pozdravljam idem si sad roknut tj popit tablete! byby mah

10.02.2007. u 15:16 • 10 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (8)
Prosinac 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Ništa posebno, možda će te kasnije nać nešto nać o meni ako mi se bude dalo napisat!smijeh

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Acc-Petak Navečer


Connect-Brige ugasim pjesmom


Connect-Kad smo bili klinci




The Game - Let's Ride

Odlična pjesma od The Game-Let's Ride(Strip Club), namučio sam se da nađem ovaj spot čija veličina odgovara ovom box-u! Nadam se da če te uživat!smijeh


Ovu pjesmu nebi čuo da nije moga frenda Dineka! West Coast!


Po meni je ovo gore jedna od najboljih pjesama općenito,a možete na to i plesat!!!

Dr.Dre & Snoop Dogg-Nuthing But a G Thang

Uživajte!

Evo jedna super stvar za kraj 2Pac-Thugz Mansion(rmx).mah