We live by the gun,so we die by the gun

četvrtak, 04.01.2007.

Zimske radosti

Evo mene opet! Jučer smo bili na klizanju i bilo je super! Krenuli smo tek negdje oko pol 5,da nebi ostali bez prijevoza ili upali u gužvu, zato jer je bilo ono izvlačenje startnih brojeva za skijanje. I kad smo došli(btw došli smo za 45 min. što je bilo prerano),išli smo po ulaznice,platili ih,išli po klizaljke,ostalvili tenisice i pokret! Samo što je bio problem koji sam gore naveo,došli smo prereno i naravno dosađivali smo se. I sad dolazi najbolji dio. Cura koja je čekala sa svojom ekipom kao i mi da nas puste da se kližemo, moj frend mi ju je pokazao(btw cure je komad), i okrene se ona prema mom frendu i on prema njoj(baš kao u filmovima) i nasmiješe se. Klizali smo se po stazi i ona naravno mora proć pored mog frenda(koji se zove Matej i kojeg pozdravljam!!). Već je prošlo skoro sat i pol odkad smo se počeli klizat i bliži se kraj! Matej i ja stojimo sa strane i ona se počne vrtit pred njim i isto stane sa strane, on njoj priđe, i sad se oni odmaknu i odu od nas klizat se i razgovarat. Nakon nekog vremena prime se za rukicecerek!!! Međutim, još ne furaju zato jer ona ima dečka, ne želim spominjat njeno ime da nebi bilo...headbangmadburninmad. Poslje klizanja ušli smo unutra i išli smo vratiti klizaljke; bio je tolki red da je to za poludit!!!!!! Bio je red i za klizaljke i za dokumente(naime, kada se spustite niz stepenice i kad uđete unutra morate dat ulaznicu i neki dokument, inače vas ne puste.). Kad sam napokon to sve obavio išli smo u "Biong", to je super kafić odmah kad se izađe iz klizališta. Ali su golubčići išli u McDonalds! Onda smo mi išli doma i to je praktički to! E da, nisam vam rekao na kojem sam klizalištu bio, Šalata! Ići ću vjerojatno i sutra, čujemo se kasnije, BOK!!!!mah

04.01.2007. u 20:54 • 27 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (8)
Prosinac 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Ništa posebno, možda će te kasnije nać nešto nać o meni ako mi se bude dalo napisat!smijeh

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Acc-Petak Navečer


Connect-Brige ugasim pjesmom


Connect-Kad smo bili klinci




The Game - Let's Ride

Odlična pjesma od The Game-Let's Ride(Strip Club), namučio sam se da nađem ovaj spot čija veličina odgovara ovom box-u! Nadam se da če te uživat!smijeh


Ovu pjesmu nebi čuo da nije moga frenda Dineka! West Coast!


Po meni je ovo gore jedna od najboljih pjesama općenito,a možete na to i plesat!!!

Dr.Dre & Snoop Dogg-Nuthing But a G Thang

Uživajte!

Evo jedna super stvar za kraj 2Pac-Thugz Mansion(rmx).mah