petak, 30.06.2006.

odlazim i nevraćam se više
nema me
nema više nićega


ubiti samo idem napraviti nekaj sa ovim blogom
izgled mi ide na živce
ajde vidimo se

nedjelja, 18.06.2006.

evo pozdrav
ja na moru gledam tekmu u hladu, pice na stolu
ma divotajedino šteta što nismo pobijedili
al 'ema veze brazilci su napunili australce a mi ih SAMO moramo dobiti ali oni su našihrvatskahrvatskahrvatska pa će nas pustiti

petak, 16.06.2006.

evo ja idem na more neće me biti 10 dana
složim si svoj glisercic na daljinski i skužim da je pre težak i da mi je kardan(spojnica) na jednoj strani pre velika

vidimo se za deset dana
kad moram na popravni iz fizike steta

utorak, 13.06.2006.

evo me nisam mrtav vec bi vam javili

nemam kaj puno pisat osim da padam fizikunamcornamcor
bio 1 na zupaniskom i srebna medalja sa inove za onog mog robotayesyesyesyes

borbe robota su otkazane zbog zahtjeva organizatora koji su bili glupiiii
ludludludludludludludludludludludludlud
ludludludludludludludludludludludludlud
ludludludludludludludludludludludludlud
ludludludludludludludludludludludludlud
ludludludludludludludludludludludludlud
ludludludludludludludludludludludludlud
ludludludludludludludludludludludludlud
ludludludludludludludludludludludludlud
ludludludludludludludludludludludludlud
ludludludludludludludludludludludludlud
ludludludludludludludludludludludludlud
ludludludludludludludludludludludludlud
ludludludludludludludludludludludludlud
ludludludludludludludludludludludludlud
ludludludludludludludludludludludludlud
ludludludludludludludludludludludludlud
ludludludludludludludludludludludludlud
ludludludludludludludludludludludludlud
ludludludludludludludludludludludludlud
ludludludludludludludludludludludludlud
ludludludludludludludludludludludludlud
ludludludludludludludludludludludludlud
ali nema veze haha
a ništa sada bar imam vremena završiti i drugog robota

ravršavam svoj brod na daljinski i uskoro će voziti

ajde vidimo se


usput koji je glupan izmislio ovo sa kategorijama
ma majku mu sve kompliciraju

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Copyright © fixy - Design touch by: Tri mudraca





Komentari On/Off

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


duboke :))
my goal is too be as magic as fire
to be as fast as wind
to be as power full as water
and to be as strong as earth

and to be a human like no other

od dana 05.07.2006. u 14:45 h
Free Hit Counters

ovdi se možeš logirati na svoj acc



muzika



Team Nightmare- the source for Robot Combat info!