ponedjeljak, 24.04.2006.

ovo je naslov: ----->>>dovraga i ovaj glupi naslov

već mi ide na jetru burninmad puknucupuknucu
imam ideju kaj ću pisati ali onda ima i ova glupi naslov headbangpuknucunamcor
morat ću si to maknuti rofl

nego eto igrice sam maknuo ali stavit ću novu ili barem link do nje

ma idiotski lik koji je radioovolud pa zakaj bi ja pisao naslov posta... rofl

oped škola madkoja mi isto ide na jetruheadbangheadbang
šta je meniblabla pa mora da imam ozbiljnih problema sa jetrom

nego evo krenula škola namcornamcornamcornamcor i baš nisam sretak kak se i vidi

u četvrtak ili petak imam neku smotru smijeh ma radio sam neke roboteke malo se vozi malo uništavawink i tak zabava

sutra imam ful pun raspored namcor i pol toga neću stič ali kaj ondanamcor pa neče svjet zato propast zaštooooooooooooheadbangheadbangheadbang od ovakvog lupana ću poluditideadludnutzujorolleyes

<< Arhiva >>

Copyright © fixy - Design touch by: Tri mudraca





Komentari On/Off

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


duboke :))
my goal is too be as magic as fire
to be as fast as wind
to be as power full as water
and to be as strong as earth

and to be a human like no other

od dana 05.07.2006. u 14:45 h
Free Hit Counters

ovdi se možeš logirati na svoj acc



muzika



Team Nightmare- the source for Robot Combat info!