< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (3)
Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


upali/ugasi

sta je ovo? aa??

..na ovom blogu ce se moc naci ozbiljna zajebancija i jako zajebane ozbiljne stvari...


Free Site Counter
Free Site Counter



Create Your Own Countdown

..veoma zanimljivi linkovi..

nince moje ludo

dominik-USA

sandro ZG

majaaa

LEeSIIC

ELEVEN11

DNO

hrvojeee

viSSkooo

BuucCOO

ENNIOOOOO

file 2MG

..nesto o meni...

IME:maja
RODJENA:18.03.1990.
SKOLA:ucim da bi postala ekonomist one day
VOLIM:prijatelje svoje, adrenalin, motore, brzinu, spavat , svoju domovinu, pit pivu, bambus
NE VOLIM: laz, siemense, sporo hodanje po gradu, debele amere

STA MI FALI: ispijanje kava, prijatelji, kruh, normalna hrana, ronhill cigare,pricanje hrvatskog

..ovo je bilo onako osnovno a ostalo cete saznat budete li citali moje postove :))..

..ukoliko ste zainteresirani za dopisivanje samnom preko msn-a slobodno mi se javite
majchi_ri@hotmail.com


..malo slikica..


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
moja mala martinica

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja i pemy

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
pemy i ninchee

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
moja mala seka katerina

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
nince ludo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
pemy moja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
moj bratek marko i u pozadini moja pila

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja i mateic zamaskirane

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
anita se zabavlja u skoli


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
matea i anita izvode gluposti u skoli


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
domagoj i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
zdunjo u skolici

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja, andrea, tena, file

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ee ovo je nina



...slijedi malo "sajebansije"...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
osobno ovo je najljepsa stvar na svijetu..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
jos malo lijepih stavri na ovom svijetu

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja i honda cbr 600rr

eee pa kao sto se moze skuzit ja sam u americi...pisem sva svoja iskustva dogadjanja i tako to..jedna vrsta dnevnika..ljudi uzivajte!!

a ova pjesmica je meni jako draga :)) mislim rijeci
"I Don't Need A Man"

I see you looking at me
Like I got something that's for you
And the way that you stare
Don't you dare
'Cause I'm not about to
Just give it all up to you
'Cause there are some things I won't do
And I'm not afraid to tell you
I don't ever want to leave you confused

The more you try
The less I bite
And I don't have to think it through
You know if I'm into you

I don't need a man to make it happen
I get off being free
I don't need a man to make me feel good
I get off doing my thing
I don't need a ring around my finger
To make me feel complete
So let me break it down
I can get off when you ain't around
Oh!

You know I got my own life
And I bought everything that's in it
So if you want to be with me
It ain't all about the bling you bringing
I want a love that's for real
And without that, no deal
And baby I don't need a hand
If it only wants to grab one thing

The more you try
The less I bite
And I don't have to think it through
You know if I'm feeling you

I don't need a man to make it happen
I get off being free
I don't need a man to make me feel good
I get off doing my thing
I don't need a ring around my finger
To make me feel complete
So let me break it down
I can get off when you ain't around
Oh!

Let it go
Let it go
Let it go
Let it go
[Repeat 4X]

I don't need a
I don't need a man, I don't
I don't need a man
I'll get me through
'Cause I know I'm fine
I feel brand new

I don't need a
I don't need a man, I don't
I don't need a man
I'll make it through
'Cause I know I'm fine
Without you!

I don't need a man to make it happen
I get off being free
I don't need a man to make me feel good
I get off doing my thing
I don't need a ring around my finger
To make me feel complete
So let me break it down
I can get off when you ain't around
Oh!

I don't need a man (I'm over you)
I don't need a man (I'm over you)
I don't need a man
(I'm without you)
(I'm over you)

I don't need a man
I don't need a man
I don't need a man

Oh!

petak, 12.10.2007.

..uff eto mene, vratila se madjaaa

.eto ja nasla napokon malo vremena da napisem post...i to bas danas jer sam zaspala za skolu..aah sta ces nemos se dizat svaki dan u 6ujutro jebeno je to :)
dakle zasto sam bila toliko zauzeta od mojeg zadnjeg pisanja ee pa zato jer sam prvo isl u bufallo New York 6dana tamo sam uglavnom nista posebno radila ovi su isli na vjencanje na koje ja na kraju nisam isla nego sam se druzila s njihvim frendovima i tako to, bila sam i na niagra falls koji su ljudi moji predivni stvarno jesu....onda kad sam dosla malo mado nisam se ni raspakirala i vec sam trebala ici u New York CIty eeee pa ljudi moji to je naprosto jedan predivan grad...
dakle dosli mi tao ono gledas prema nebu nemos vidjet nebo jer ti smetaju zgrade, dakle sve je u visine i visineeee, ali meni se to bas jako svidjelo...
tako cijeli dan hodan otpilike 10 sati na dan dodjes poslije u hotel koji je u sredistu Manhatna operes se(kako ko, moji dragi kolege studenti se nisu bas prali i smrdljivi su lijezali u krevet) mamu im...i ono cistim ja lice i skuzim kako je ustvari crno od tog jebenog smoga u tom gradu...
onda se dignes za 7sati poslije i opet ides hodat i hodat....sve smo vise manje uspjeli vidjeti i umrla sam skoro hodajuci ali nije bed, ono tu i tamo se vozis u subwayu sto je grozno jer tamo dole je toliko toplo i smrdljivo FUUUUJ, ali nije bed pretrpis malo i to je to.. e sd znate ono kad u filmovima gledate kako se pari iz poda one kanalizacije eee pa znate sta je to, to je zato sto je gore hladnije nego u podzemnoj pa zato ide ta para to sam ja ful otkrila i ful ponosna sam bila :))
inace setali smo se mi i tako vidimo neku jebenu limuzinu i kao idemo se slikat pred njom i tip kaze ae udjite nutra provozat cu vas aaa mi ono sretni ko kruske, znate koja spica je to bila kako limuzina izgleda maaa ludilo brale, ii inace to kosta 200$ na sat ali mi eto za djabe se provozali :)

toliko bi bilo sto se tice mojih putovanja a sad malo za skolu da napisem dvije tri, dakle nis posebno ide mi super ali pazi ovo ja jucer ono dobila stvari i kao isla bi doma ali naravno moji dragi host parents me ne dozivljavaju bas nesto pa etoo...i posalju me kod nurse (Inace imamo cijelu ambulantu u skol bas je spitza) i kaze meni ta sestra eto prilegni se malo i odspavaj 2 sata bit ce ti bolje, ja nju gledam i tako ja odspavala u jednoj sobici dva sata bas je ugodan krevet bio i vratila se natrag na drugi sat koji smo kuvali....nasa piletina je ispala malo sirova i krvava ali nije bed ja je nisam jela :))
i tako skola je ocito ziva zajebancija ne radis nista tu i tamo moras kao pisat neki test s vec ponudjenim odgovrima...

danas idem na moju prvu football utakmicu jer su me zali moji dragi kolege futbal igraci da ih gledam pa reko ajde ajde ici cu ja i da vidim napokon te nase navijacice :))

sllike slijede treba mi malo vremena...znate ipak sam plava pa me jebe ova windows vista mater joooj..
ae ljudi budite mi dobri
KEEP IT REAL!!!



| ..DA DA hocu komentirat.. (14) | trosi papir..ak ces.. | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.