_firestarter_

09.03.2006., četvrtak

neznam

JA
Idem ja sad po kuchi i gledam malo okolo kaj ima novo...jer nikad nisam uspio skužit kak djeca dolaze na svijet...ja imam dimnjeak sa krovićem pa me nije mogla roda ubacit....ali bilo kako bilo,ja znam da sam imo 2 brata koje mi je krampus donio...ajde da vam ispričam jednu priću...jednom kad se moja starija sestra nije rodila ja sam osto sam doma s ta 2 brata,jer su mama i tata otišli na žrtvovanje sotoni,i tako ja stavim braću prat u bide,i odem ja u sobu,čujem ja plač...dođem i vidi,odvod se odčepio i povuko brata broj 1.,glava mu je zapela u sifonu pa sam moro vuč njega van sa papagajkama....isčupam ga van i bacim ih u lavabo na kupanje i odem u sobu...čujem opet plač i dodjem kad ono,brat broj 2 krvari,a 1. drži fen u vodi...bacim ja njih u WC i odem u sobu...opet plač!!!dodjem i vidim da se jedno d njih zbljuvalo,a boli me i odem u sobu,ubrzo opet plač,ja dotrčim i pitam ka je sam bilo a kaže buraz 1.:brat uzima veće komade bljuvotine...fuj...ja ih izvučem,umotam u wc papir i bacim u kinderbet...tak ja zaboravim njih obrisat i tak su se smrzli...dođem vidjet kak spavaju i kad ono vidim nešto žuto!!!znate kaj je to bilo???obojaica su se zgnojila!!


<< Arhiva >>

Contact Tables

I edited my layout at Bigoo.ws, check out these Myspace Layouts!