subota, 25.06.2005.

Bijelo dugme...

Joj ljudi bilo je ludnica, koliko ljudi na jednom mjestu stvarno predivan doživljaj.
Ljude su počeli puštati oko 16, ali ja sam ušla tek oko 18, morala sam čekati svoju ekipu do 19 ali vrijedilo je svakog trenutka, bilo je predivno gledati toliku masu ljudi koji su tamo došli da se prisjete nekih ljepih vremena i da se dobro provedu.
Koncert je počeo oko 21 i tada se prolomio gromoglasan aplauz kada su počeli stizati na binu. Prvi je pjevao Islamović zgodan kao uvijek zapalio je srca svim ženama na stadionu. Prva pjesma je bila Nakon svih ovih godina, vrlo prikladno i jako jako lijepo, nizale su se druge pjesmice jedna za drugom i na red je došao Tifa, meni su njegove izvedbe bile super, ali su mi pjesme bile nepoznate pa mi je bilo malo li-la. Zatim je na stage došao legendarni Bebek i pobrao uvjerljivo najjači aplauz, tada su krenule neke poznate note i stihovi i ja napokon dođoh na svoje.
I onda pokupili se sa pozornice, kratko smo ih dozivali i tada su izašli samo Brega i sva tri pjevača i odsvirali još - Milicija trenira strogoću, blabla, i opet nestali. Mi smo tada počeli pjevati lipe cvatu i glasno ih zazivati i vratili su se po druugi put, tada su sljedile najuspješnije Đurđevdan, Lipe cvatu, Ajmo curice, ajmo dječaci s kojom je koncert i završio.
Polako smo se uputili prema izlazi i nabijeni pozitivnim emocijama krenuli svatko svojim putem. Bilo je predivno i kako je Brega rekao jedan od onih dana kojeg ću se rado sjećati kad ostarim i budem čeznula za nekim boljim vremenima... velika pusa

- 19:32 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

bla,bla,bla...

mislim ako je nekom zanimljivo čitati šta ima novog u mom životu samo naprijed, ne mogu garantirati scenarij iz holivudskih filmova, ali vožnja će biti luda i nezaboravna!

ma šta da vam pričam šta da vam velim ... kad vam ionako sve dobro