nedjelja, 17.04.2005.

nedjelja prokleta nedjelja...

Od svih dana u tjednu nedjelja mi je najomraženije, ne znam da li zato jer je sutra ponedjeljak ili zato što je još 5 dana do petka. Sve nedjelje mi izgledaju isto, dignem se oko podne, podoručkujem, malo bauljam po kući, onda je već ručak, onda malo televizija, pa pripreme za faks i onda u krpe. A da vam priznam i ne da mi se baš ni promjeniti scenarij ali mislim da ne bi bilo loše tu i tamo promjeniti rutinu.

Šta ima novog, NIŠTA još me nije nazvao, a ja budala nemam njegov broj, ali ako mu ja nisam bitna morat ću se ponašati kao da nije ni on meni.

Dobila sam puno verzija koliko dečku treba da nazove, pa da ih podjelim s vam, 2-3 dana, odmah drugi dan, tjedan dana, dva do tri tjednai svatko ima drugačiju verziju toga, ali najbolja mi je bila od bratove cure, oni ti nikad ne nazovu zato moraš ti uzeti njihov broj i javiti im se prva jer su ti oni jednostavno smotani!! Slažem se s njom, ali ovako ću barem znati da li mu se sviđam a onako to nikada ne bi sa sigurnošću znala.
Voljela bi da mi se javi stvarno bi voljela, baš bi htjela da imam nekog dečka da ga malo tlačim i da ga mazim i on mene. Joj sva sam se raspekmezila već sam i sama sebi odvratna.

Nego imam i problem. Prijatelj od tog mog u utorak slavi rođendan i ja sam pozvan , ali kako je to i frend od mog brata ja bi trebala doći s njim a on me neće odvesti i sad sam ja ispušila dobar provod zato jer je moj dragi brat idiot. Kako me to živcira, nadam se samo da će me on nazvati prije utorka i da će me onda on odvesti na rođendan da to onda mogu bratu staviti pod nos. I would really like that!

Za sutra sam iz grafike morala napraviti 100 skica, žena je pukla i rekla je da joj ne dolazimo na sat ako ih nije 100, a ja ih imam 60, potrudit ću se noćas napraviti još 40 da mi žena sutra ne sere, a stvarno mi se ne da tko će izmišljati još 40 varijacija na temu mora!!! I hate that woman!!

Ovako sad vam šaljem jedan veliki poljubac za laku noć i idem se baciti na crtanje, poželite mi sreću u svakom smislu trebat će mi!!! xxx

- 23:44 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

bla,bla,bla...

mislim ako je nekom zanimljivo čitati šta ima novog u mom životu samo naprijed, ne mogu garantirati scenarij iz holivudskih filmova, ali vožnja će biti luda i nezaboravna!

ma šta da vam pričam šta da vam velim ... kad vam ionako sve dobro