Uljepšaj mi dan

O tome....

Aha,.....danas sam se vraćala s treninga u tramvaju...
Prvo ga nije bilo pola sata a kad je konačno stigao bio je fakat pretrpan. Jedva sam ušla unutra jer sam još nosila svoju ogromnu torbetinu. Sve je to još nekako prošlo ok al onda se tramvaj još počeo pretrpavati...Ja sam se držala za neku štangu, kad su ušla neke dvije debela prasice. Svaka mi je stala sa druge strane tak da sam se osječala ko u sencviču. I tak su one meme stiskale, ja sam njih gurala s torbom, nekoj bakici sam polomila kosti, nekom obrijanom čovcu sam digla živce,skoro se ispovračala debeloj ženi na majicu i tak je moja vožnja u tramvaju prošla suuuuuuuuuuuuuuuuuper!dead I sad sam crknuta.

29.03.2006. u 11:24 | 3 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

MySpace Layouts

MySpace Layouts


Bok!
Sam da znate, od sad ćete moć čitat sve o mom životu i tak nekim glupostima. Nemojte se previše zamarat svim tim. Na mom blogu možete slobodno komentirat i pisat kaj got vam padne na pamet, važno, nevažno, gluposti, pohvale... Glavno da je atmosfera OK!

Neš kaj trebate znat o meni...
ZOVEM SE Ivana
IDEM U Harambašićevu školu
VOLIM JEST pizzu,lazanje
VOLIM PITI colu,sve sokove
SLUŠAM rock
NE PODNOSIM narodnjake,pop
NAJ FRENDICE/OVI Sara,Eva,Tia,Marija,Stjepko
MRZIM SVE glupe umišljene babe iz mog razreda osim gore navedenih
OPĆENITO MRZIM umišljene,lažljive,dvolične ljude
NE MOGU ŽIVIT BEZ obitelji(ah, dražesno),moba,telke
I TO BI BILO TO...

Linkovi

blogeditor
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
imgspot
imageshack
Bigoo
BVC
Blogovi na koje ja često klikam:
Sara_Gunsi
Blood~Sugar~Sex~Magic
rock i ostalo
pchelicamaya
tratinchica
Enjoy...

WWonderful
IInnocent
LLight
DDignified
GGloomy
IIntense
RRadiant
LLight

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com




Cursors