Image and video hosting by TinyPic Štafete - There was a girl I knew...that girl alway believes in her dreams...and that girl was me... - Blog.hr

Štafete

Hey, ljudi!!! Thanks na gomili komentara. Evo ja pišem novi post nakon kratkog vremena. Sandra mi je predala dvije štafete, pa ću ih ja sada napisati. U obje štafete su pojmovi koje moram ispuniti, pa počnimo:

PRVA ŠTAFETA

PJEVAČICE: Moje najdraže pjevačice su Rihanna, Beyonce i Shakira.
ČOKOLADA: Mljac...zar postoji netko na planetu da ne voli čokoladu? Ja obožavam čokoladu, pogotovo sa keksom i lješnjacima...njami, njami...
PAMET: Pa...nisam glupa...he, he...nisam najpametnija, ali pametna jesam...ha, ha...
DEČKI: I like cutie boys... nemam dečka....
PIĆA: Najdraže piće mi je voda...mrzim alkohol...
ŠKOLA: Pokvarila sam se malo sad u sedmom razredu, ali osmi razred me čeka, i jako ću se potruditi, a inače škola, nekad je volim, a nekad mrzim...kao svi normalni ljudi...he, he....

DRUGA ŠTAFETA

AMBICIJE: Pa, ima ih dosta, ja mislim da sam ja već dosad za svako zanimanje rekla da ću se baviti time...htjela bih biti hollywoodska glumica...a, sad da se spustimo na zemlju...pa, ne znam možda ću studirati Engleski jezik...vidjeti ću još...
DRUŠTVO: Ma, svi su jaaakooo zabavni...pa, ne bih se ja družila s njima da su dosadni...he, he...ma, svi su zakon!!!
ZABAVA: Ja volim zabavu, ali do normalnih granica...
STIL ODJEVANJA: Sportski, elegantni, ludi, normalni...ovisi o prilici
GLAZBA: Obožavam glazbu, slušam sve i svašta, ali imam i svojih glazbenih favorita...

Štafetu predajem: Andrea, Antonija, Alba, Martina, Slatkica sa neta, Mateja.

Nadam se da se nitko neće ljutiti ako mu nisam predala štafetu, to ne znači da mi je netko manje drag.
Jučer sam po ne znam koji put gledala film Just my luck u kojem glumi jedna od mojih najdražih glumica, Lindsay Lohan, pa vam evo i njezina slika za kraj posta. Samo još da kažem da je nagradu za najviše ostavljenih komentara u prošlom postu dobila Andrea. Čestitam. Sada idem, puno mi komentirajte. Ciao!!!
Image Hosted by ImageShack.us

- 18:32 - Komentari (1025) - Print - #