srijeda, 30.11.2005.

Izbavitelji

(The Incredibles)
SAD 2004, 113 min, animirani
Redatelj: Brad Bird

Obitelj Parr je stvarno nevjerojatna, svi njezini članovi su superjunaci s moćima idealnim za jednu obitelj, moćima koja bi i pravoj obitelji dobro došle. Prije 15 godina Bob i Helen bili su poznati superheroji ali su se povukli i sa svoje troje djece žive običnim životom daleko od poslova superjunaka. Nove će ih prilike ipak prisiliti da izvade stare, odnosno nove kostime s police i iskoriste svoje moći da bi očuvali svoju obitelj a tako usput spasili i svijet koji je naglo izgubio mnoge svoje heroje.

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Ne znam zašto još ja nisam dao svoj komentar ovom filmu kojeg mogu svrstati među najbolje filmove prošle, 2004. godine. Poznato je da patim na superjunake i uživam u njihovim klišejima kojim i film obiluje prezentirajući doista reprezentativnu obitelj superjunaka cijelom svijetu i široj publici. Ovaj film ima puno superjunaka i zato sam bio sretan. Moja DVD kolekcija sastoji se od klasičnih Disneyevih crtića, korejskih filmova i filmova o superjunacima. Ostali DVD-ovi su dobrodošli, ali nisu nužni. Izbavitelji su me tako zanimali iz više razloga, kao Disneyev film i kao film o superjunacima premda me ovaj novi Disneyev igrani film o školi superjunaka koji bi uskoro trebao stići u kina, niti najmanje ne zanima. Za razliku od mene, većina mojih prijatelja ne podnose ništa fantastično i izvan granica realnosti. Tako samo morao zavoljeti film usprkos njima.

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Maleni prigovori filmu su što je film predvidljiv pa ga nisam mogao gledati više puta onako se živo zanimajući i uživajući, ali sa svojom maštovitošću, inteligentnom vizijom obiteljskog života (niti obitelj superjunaka ne razlikuje se puno od obične obitelji, barem po problemima i razgovorima) i brzinom film me na prvo gledanje oduševio i fascinirao. Izbavitelji je bio prošlogodišnji Disneyev adut budući da oni po običaju za Božić serviraju svoje ostvarenje godine. No ove godine, začudo, ne očekuje nas ni jedan Disneyev crtić već njihova vizija Narnije, prvi film iz serije koju planiraju računajući na automatsku zaradu povodeći se ne toliko za Gospodarom Prstenova koliko za Harry potterom. Ipak sam se prevario, tu je Chicken Little, koji je ovih dana stigao u SAD. Samo da još pohvalim odličnu kompjutorsku animaciju i osvrta na film završava.
Ocjena: 9/10

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

- 20:21 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>