listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Filmske kritike

Svake srijede između 20:00 i 21:00 sat poslušajte na Radiju Vrbovec (frek. 94.5.) kritike novijih filmova. U sklopu tog programa je i dio "10 minuta s Evom", a kritike tih filmova možete naći na ovome site-u.


posjeti od 11.10.2006


Arhiva

Ako stavite miš iznad linka posta, pojavit će se natpis kojeg je žanra i ocjena od 1 do 5.

Recenzirani filmovi (po abecedi):
~Cecil je poludio
~Iskupljenje na rijeci
~Plavetnilo donosi smrt 2
~Terorist
~Uvijek ću znati što si radila prošlog ljeta
~Vera Drake



O meni

Ime: Eva
Godine: (ne)sretnih 14 (nadam se da to neće utjecati na vaše komentare)
Škola: III. gimnazija u Zagrebu, 1. razred
Lokacija: Zagreb
Interesi: životinje, fotografija, film, informatika...

Kontakt:
e-mail: eva.e.eva@gmail.com
ICQ broj: 201966727

--> moj foto blog - fotoeva

to je moja eva i samo moja...i volin ju.........seewolf

for eva

volin te :)...
...tvoj vuk :)hug...



srijeda, 25.10.2006.

Ni kriv ni dužan

Glume: Dave Foley, Jennifer Tilly
Redatelj: David Steinberg
Trajanje: 94 minute

Šeprtljavi Nelson jako se razočara otkrivši da on neće dobiti obećano promaknuće u firmi za koju radi. Ljutit, odlazi u ured svog šefa na razgovor, te ga pronalazi ubijenog. Zaboravivši na sigurosne kamere koje su snimile pravoga ubojicu, Nelson je uvjeren kako policija smatra njega krivim – te postaje bjegunac, a policija uopće ne traga za njim.

Doista sjajna komedije, jedna od onih koje gledamo da bi nas nasmijale. Radnja filma mi se svidjela jer svaki kadar donosi nešto neočekivano, a svidjela mi se i glumačka interpretacija. Smatram da je film za svakoga tko se želi nasmijati i zabaviti, ne traži neku posebnu publiku.



| komentari (0) | print | link posta |

<< Arhiva >>